|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
BMW, M3 Jag tycker att du ska satsa på en orginal M5:a. Tror en fräsch o orginal står sig mycket bättre i pris än en trimmad. Visst kanske lite svårt att hitta den rätta bilen, tog mig 1,5 år. MEN de va värt det. Du får ju en fin M5:a för ca:90000:- Eller varför inte som ditt namn här på forumet. En M3:a?? Lite dyrare än M5 men men. Köp en orginal M-bil istället för en toktrimmad M-bil. Men som sagt. Du är ju vuxen så du gör ju som du vill. (Flin) |
|
bmw,m3 |
Hej! Han hörde aldrig av sig igen efter alla frågor jag ställde om bilen, så han backade väl ur den ev,affären lika bra kanske? jo de är nog sant bättre å leta en org, 5,a de är de jag tänkt göra om jag nu får 750 såld så blir de troligtvis en m5-92-95 Mvh |
| Gör det....ta dig TID o leta efter en orginal M:bil istället. Garanterat roligare. Köp INTE första bästa. Åk runt o prova olika så du kan bilda dig en uppfattning om skicket mellan dom olika bilarna. | |
bmw,m3 |
opps kom bilder precis nu. Tycker den ser rätt ok ut. men några mindre bra saker = 1 stor buckla franskärmen. 1 ful utbucklad buckla (ja,ja) på förrar dörren. 1 riktigt ful buckla på a stolpen bak inte så stor men ful. även lite rostig vid överkanten vid kofångaren. Annars ser den ok ut. men de verkar som att jag hoppar över de bytet känns inte bra. Mvh ps vet ej hur man lägger upp bilder inget data freak bara glad att jag kunde rege, mig. ahh så illa är de väl inte men inget direkt intresse för data. Trevlig midsommar på er. Mvh |
|
Ett exempel på uppladdningssajt är TinyPic.com. 1. Gå till Länk 2. Klicka på "Bläddra"-knappen 3. Bläddra fram den bild du vill ladda upp och markera denna 4. Klicka på "Öppna" 5. Det ska nu stå en sökväg i rutan mellan "Upload" och "Bläddra" 6. Klicka på "Host it" 7. Bilden laddas upp 8. Kopiera den text som står i rutan "Link" och klistra in i ett inlägg Upprepa för att ladda upp fler bilder. |
|
bmw,m3 |
Ok Liste! Då ska vi se om de fungerar länk Länk |
bmw,m3 |
Tack för tipset liste! kommer mer bilder |
bmw,m3 |
Länk |
bmw,m3 |
Länk |
bmw,m3 |
Länk |
bmw,m3 |
Länk |
bmw,m3 |
Länk |
| Tycker att du ska glömma bilen o leta efter en annan. Helst en fin orginalare | |
| Nästa gång kan du lägga alla länkar i samma inlägg. Blir lite enklare för alla då. | |
bmw,m3 |
Ok. Mvh |
|
30k skulle jag ge för den. Inte mer. En ny hellack med riktning, ca: 30 k. Sen måste säkert slitagedelar bytas för 10k. Med dessa skador har ägaren inte vårdat bilen med kärlek, alt. inte haft råd att reparera. Nja...skulle nog inte ge 30k när man tänker på bilens hårda liv..Kanske väntar motorrenovering om någet år a 50k till. |
|
| såg bilen in action häromdagen, körde utav bara h-e genom en rondell och vidare norrut, satt en kille i passagerarsätet med en videokamera i näven. lät ganska grymt verkade gå rätt bra, frågan är hur länge till... mvh johan | |
|
Håller med KW! Själv skulle jag möjligtvis kunna ge 20k, mer är den inte värd i mina ögon. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.