AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.147

vad tror ni om denna m5-92

Sida 1 av 2
bmw,m3
Hej!

är lite sugen på denna men den har en rätt stor buckla på framskärmen + någon pakeringskada. någon som kollat på den?

450hk låter väl lite väl mkt eller?

länk Länk
Om jag hade velat sälja min bil och ha trim som säljargument så hade jag tagit mig de tio minutrarna det hade tagit att skriva ner allt, för att ev. få tag i fler potentiella köpare...

Men varför så "billigt"?
Sen vill man gärna ha mer under fötterna än orimliga matematiska modeller baserade på ET, när det gäller effekten.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Bilen har diskuterats i annan tråd, fanns även någon lite film på bilen har jag för mig.

___
//Ulf
bmw,m3
Hittar inte tråden om bilen någon som vet vilken tråd de är?

så här skrev han om bilen=

Utr är tyg alcantara inr, stora f dator, numburgring pkt, renov ac fast
inte fylld. Hissar runt+ takl,dragkrok!!!!!
Ev kian ett trim system ala köhler följa med, finns mkt dokumenterat.
Togs in till sve i 1996. gick då till luleå, bott där tillockmed 2003.
Khöler har varit med o trimmat, bromsad i västerås 410 hk på hjulen.
Maskinellt är den som en dröm.

de finns en stor buckla på framskärmen även skada på dörren, vad ska man ge på ett ungeför för den bilen?

Mvh
"renov ac fast inte fylld. " <--- ren bullshit! Renoverar man så fyller man, så är det bara!
Gemini__
Camata: Ja, håller med dig. Verkar var en riktig lirare det där. Fint att renovera AC:n för att sedan strunta i att fylla med lämpligt kylmeduim.
Ah, precis.
"Renovera" till ingen nytta alls. Ett tomt system blir ett dåligt system på nolltid.
bmw,m3
Jo de verkar lite skumt att man inte fyller på ac,n när man ändå renoverat den. kollade med bilregistret 19 ägare behöver ju inte betyda någonting men känns inte så bra.

Jag kan byta bort den mot min bmw 750 men börjar redan tveka.

Mvh
Eho...
19 ägare på 9 år skulle tom en epa-raggare rygga bak för.

Skum verkar den vara, ivf.
bmw,m3
Hittade den andra tråden om bilen, vet ej om jag ska göra ett byte med den bilen blir väl lika svårsåld som min 750 är nu.

Tänkte bara göra ett byte för att den kanske skulle vara lättare att byta bort/säljas än vad 750 är, men tror jag skippar bytet ev, kanske jag tittar på den så får man ju sig en egen uppfattning om bilen i fråga.

Mvh
Titta inte bara på den, vänd upp-och-ner och ut-och-in på den!
bmw,m3
jo de verkar vara behövligt!:)

Mvh
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Länk

//Schnitzer
La
193
Laguna
M5 3.8 -92b *general-ras*
Han påstod alltså att den var bänkad till 410hk på hjulen?

Vore roligt att få se det bänkpappert! :)

bmw,m3
Ingen som kollat på den eller vet nåt om den?

undrar vad den kan vara värd på ett ungefär.?

Läser man lite på trådarna så verkar den ha gått rätt hårt så man vågar väl inte byta sig till den bilen ? kan bli dyrt om de är nåt med motorn låda + drivlinan.
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
bmw,m3:

Den är ju definitivt inte värd mer än ett riktigt fint exemplar bara för att den har trimmats. Så några 95k kr är det ju inte ens tal på.Han kan nog räkna med att få lika mycket som de flesta säljs för, om inte snäppet under.

//Schnitzer
La
193
Laguna
M5 3.8 -92b *general-ras*
Tror knappast han får ut mer än nån annan heller...
Snarare som Schnitzer säger, något under pga. trimmet.

Men man ska aldrig säga aldrig! Rätt köpare bara så kan han i princip få hur mycket som helst för bilen! :)

bmw,m3
De är sant ! men jag menar den är säkert rätt så buskörd även stor buckla på skärmen + rätt stort dörr uppslag, även trasig ac? verkar vara lite mer skavanker när man mailar han, men får lite bilder i morgon. hör av mig då.

Mvh
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
bmw,m3:

Är du intresserad av att köpa den? Vore kul att se lite mer bilder.

//Schnitzer
bmw,m3
Hej!

Han är intresserad att byta den mot min svårsålda bmw 750ia-95.

Men jag vet inte riktigt om de känns rätt tänkte kolla på bilen för den kanske är mer lättsåld än 750?

Han ska skicka bilder på bilen i dag + lite mer info om den.

Mvh
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
bmw,m3:

Vore kul om du kunde lägga upp bilderna någonstans så man kunde se dem.

//Schnitzer
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.