|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Tycker spontant den ser helt OK ut. | |
|
DEEEEEEEN ÄR LÄCKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER 10000 gåmnger finare än 7:An |
|
Scheckheft |
Hej Här lite mer att jämföra: Länk Mvh Scheckheft |
|
INtressant! Men BMW:n är finare! Trevlig midsommar! 330, som föredrar virkesbilar från Browns Lane |
|
|
Sheckheft: Bra länk där. Visst ser man likheter. Jag måste säga att jag tycker mer om sjuans interiör än S-klassens, men det ligger mycket i ratten. Med en snyggare ratt skulle S-klass kanske komma ikapp. Det hänger mycket på hur bra Mercedes har lyckats med sin "iDrive-wannabe" också. BMW:s iDrive är i min mening misslyckad från början, otroligt oinitiutiv och krånglig jämfört med t ex Audis system. Jag tycker att sjuan (efter fl) är snyggare bak, men S-kl är snyggare fram. Helhetsintrycket är bäst av S-klass, men BMW är BMW... Båda är starka kandidater för mitt nästa bilköp om 5-10 år om man säger så :) |
|
|
Jävalr vad dom har förstört s-klass fyyy. mh Länk |
|
|
förra generationen s klasse var snyggare i min mening, såg en svart brabus nere på teneriffa i vintras.. helt jävla läcker. Sorry MB nya s klass floppar tycker jag |
|
|
Nya S-klassen kräver tillvänjning... Först när jag såg den höll jag på att kräkas, men nu gillar jag den -skarpt. Mondeo- och Hyundai-influenserna tynar bort och en riktigt superfet skapelse växer fram ur plåtvecken. Dock är jag ännu inte helt överens med bakpartiet, men inredningen är fulländad i mina ögon än om det inte är mycket Benz över insidan. Jag fullkomligt avgudar MB CLS och nya S-klass kanske kan knyta sig till den skaran när jag sett den live... //Chrille |
|
| Jag vågar påstå att den nya S-klassen blir marknadesledande rätt så fort. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.