|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! Som jag lovade vid senaste Z-träffen 1 maj så kommer nu en ny Z-träff att äga rum. Den här gången är det tänkt att det ska bli MYCKET körning, Johnny som kör en svart Z3C 2.8 (ej reggad på forumet) har lagt upp en bra rutt för körning nere på Södertörn. Planen ser ut som följer: - Vi som bor norr om Stockholm samlas vid den asfalterade parkeringen vid Drottningholms slott onsdag 22 juni klockan 18.30. Jag räknar med att komma runt 19 eftersom jag slutar jobbet klockan 18 :/ När alla är på plats åker vi ut på Ekerö för att därifrån ta färjan till Slagsta. Färjan kostar 40 kr/bil och går 19.30 samt 20.00. Tanken är att vi ska hinna med 19.30-färjan så var ute i god tid ;) - Framme vid Slagsta möter vi er från södra Stockholm med omnejd, räknar med att det blir strax före 20-tiden. Jag kommer lägga upp en karta över den planerade rutten så snart jag fått den av Johnny. Anmäl er här i tråden om ni tänker komma eller maila mig på masten@kth.se. Väl mött! /Masten Det går alldeles utmärkt att använda sökfunktionen! | |
|
Låter kul ! Får man hjälp med taket i helgen ? |
|
|
Kein Problem :) Jag kanske rentav kan åka med dig på träffen, Hobbe? /Masten Det går alldeles utmärkt att använda sökfunktionen! |
|
| Jawohl ! | |
|
Ohhh yes ! Min Z4à möter upp på södra sidan! Hmm tror nog jag kanske vet och hoppas var det kommer bära av om Jonnys kärra håller till on the south side = duktigt fina krokiga vägar!! "Z4 love it" |
|
|
Fasen , på onsdagar är jag upptagen till 20.00 Tråkigt att missa igen :-( |
|
|
Jag hänger på kul med lite körning |
|
|
Hmm, vi är fyra ekipage hittills. Inga fler som vill hänga på? Träffen blir ju iofs av i vilket fall som helst :) /Masten Det går alldeles utmärkt att använda sökfunktionen! |
|
|
Masten: Får man hänga på med en M5 E34? Min M5 E34: Länk |
|
|
M femman, Det tror jag säkert går bra. I nödfall kan vi ju alltid slänga ut baksätet och såga av taket :) |
|
|
Javisst, inga problem! Ska bli kul att se din bil i verkligheten, den ser oförskämt fin ut på bilderna :) Möter du oss vid Drottningholm eller Slagsta? /Masten Det går alldeles utmärkt att använda sökfunktionen! |
|
|
Masten: Tack för att man är välkommen! Jag dyker antagligen upp i Slagsta då jag bor söder om stan men om jag kommer loss lite tidigare ska jag försöka komma till Drottningholm. Min M5 E34: Länk |
|
|
Hur många är det som kommer? Min M5 E34: Länk |
|
|
Bara fyra Z:or plus din M5:a är anmälda :/ Å andra sidan är det lättare att hålla ihop under körningen när vi är såpass få. /Masten Sökfunktionen - Underskattad! |
|
| Sund att man inte har en Z ... | |
|
Sorry! Kommer troligen inte hinna med svängen idag! måste städa upp arbeten inför semestern! |
|
|
Jag backar ur också efter flängande till och från Gävle i dag. Försöker gärna någon lördag eller söndag runt kl. 12-13. |
|
|
Jaha, då är det min tur att banga ur :( Måste bli färdig med ett rapport innan midsommarhelgen och sista dagen är idag, tyvärr har jag nog surfat lite mycket... Kan vi inte göra ett nytt försök nästa vecka? Min M5 E34: Länk |
|
|
Då var man färdig och har missat träffen, suck! Det vore kul med en gemensam M/Z träff nästa helg, någon som är sugen? Min M5 E34: Länk |
|
|
Då var man färdig och har missat träffen, suck! Det vore kul med en gemensam M/Z träff nästa helg, någon som är sugen? Min M5 E34: Länk |
|
|
Jag skall ner till Husqvarna på måndag med stop i norrköping, någon som är ute och snurrar på vägarna söderöver på måndag, skulle vara kul och samåka lite! Annars håller jag till i Trosa trakten v27! v28-29 är jag i STH så då skulle jag tycka det vore kalas med en träff "Z4 love it" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.