AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
6.842

Tre stycken misshandlade BMW...

Sida 2 av 4
Ic
424
Icket
E61 530iA Touring -05 Carbonsvart //M
JohanE: Ajdå, hoppas ni var försäkrade allihopa..
Du får uppdatera oss om vad som var orsaken till olyckan ifall du får reda på det. Fortkörning och rattonykterhet kanske..

BMW4EVER!
---
Min E39:a: Länk
gu
144
gustaf
120i M-Sport 2007-08
Det ändå kul är ju som redan sagt att han lyckades krocka med en 3:a 5:a & 7:a, undrar hur många som gjort det innan på samma gång.
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Hubbe325, jag resonerade precise som du men orkade inte kommentera det mer!

Mvh Abbe

Dagboken: Länk
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Fyfan alltså! Stackars bilar (förutom mazdan...)

Jag säger som många andra, du får skriva vad som händer!

Min Bil - Länk
BM
76
BMWLoveer
Opel Vectra OPC -2006
JohanE: Var det din 320i som blev krabbad, den var i varje fall snygg, riktigt snygga fälgar...!? Hur är det med din M3:a får man se en bild på den också?
Om det var meningen av den killen som krabbade dem 3 BMW:ena så skulle den personen fått sig en fet smäll på käften (hade gärna lagt han under bilen och kört över honom samtidigt som man gör en burn out) eller (stoppat ner huvudet under motorhuven och drämt igen den allt vad man kan), bara att välja skulle jag frågat. OK! Om det inte var med mening och han redan skulle sett halvdöd ut så skulle man väl inte gjort så mycket. Stackars BMW 3, 5, 7 - serie. :'(
Så ruttet gjort.
"Skulle vilja se alla stå vid en trefilig väg med röljus och kört streetrace till nästa röljus"
Snacka om maximal otur :(
draggstern
e d på allfarvägen blge?
FRIFART: Dödsstraff för att man kvaddat tre stycken stycken bilar tillsammans värda max 80 papp?

Ge dig... Det är ju bara lite tysk skadad plåt när allt kommer omkring. Va istället glad att inget barn kom ivägen.

FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Om man säger såhär, är det nu en vårdslös idiot, rattonykter, pundare som körde på det här viset borde den personen få vad den förtjänar, dvs omkomma själv eller skada sig illa för att förstå. Tyvärr är det ibland det enda sättet för personen i fråga att förstå hur illa det är samt för omgivningen att det ger starka varningssignaler. JAg har så hiiimla svårt att förstå hur en fullt frisk människa kan lyckas med detta konstsycke utan att ha somnat vid ratten eller fått väja/problem med bilen???

Det måste ha gått otroligt fort och helt utan kontroll, jag har själv tappat kontrollen och flygit som stålmannen av vägen i en ruskig hastighet och lämnat 130m långa bromsspår efter mig, men det var på 90väg under "hets i trafiken av annat tättinliggande fordon", visst ska man inte skylla ifrån sig, men det är lätt att påverkas när man kör som ung körkortstagare och göra tabbar.

Det krävs dock mycket för att smascha tre bilar på 50väg på detta sättet. Det jag menar är att visst saknar man endel vett när man kör fort överhuvudtaget, men på 50väg med parkerade fordon, cyklister och gångare är rent vansinnigt tillochmed för en yngling, det finns liksom inga ursäkter, man gör sig skyldigt till medvetet vållande till annans död anser jag.
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
FRIFART: Jättebra ide! Vi kör hur fort vi vill på landsvägen och avrättar alla som kör över 50 i tätorten. Speciellt om man råkar köra på någon annas bil (om någon fotgängare skadas eller dödas kan man väl kanske ge lite böter)

Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Frifart: Vad jag reagerar på är din dubbelmoral, det är helt oacceptabelt att köra full eller för fort eller trött, men att köra vansinnesfort med polisen i hälarna är helt ok? Du svarar ju på samma sätt igen, dina lagöverträdelser är okej men inte andras, typ...
Att köra för fort med polisen i hälarna är inte det "en vårdslös idiot" som du nyss beskrev som kandidat för dödsstraff?

/Christofer
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Att köra fort med polisen i hälarna ger en ingen annan utväg än att köra ifrån dem, tyvärr så då kan man inte rå för att det går för fort.
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Mina lagöverträdelser är okej och försvarbara då situationen krävde dem.
Visa användare
4.266
J.Dredd
535dAT M-Sport e61
M535i e28 -86 BMW-Cup
Z4 Roadster 2.5 -03
Det var nog det mest korkade jag har läst på detta forum....

///Jesper
-=Svenska E28/E12 Registret=-
Besök gärna: Länk om du har en E28/E12
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Hubbe325, 10 poäng till dig!

Det är inte ok att köra för fort på 50 sträcka, men helt ok att köra så fort på 90 sträcka så att man lämnar 130 m bromsspår efter sig! På 90 väg kan man ju inte möta några andra bilar!!!!

Ja, ja, jag lär väl vara från någon annan planet eftersom jag inte förstår FriFarts tanke gång!

Mvh Abbe

Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
"Att köra fort med polisen i hälarna ger en ingen annan utväg än att köra ifrån dem, tyvärr så då kan man inte rå för att det går för fort."

Ehhh.... om du är ute efter dig så måste du ju uppenbarligen gjort något dumt, vad sägs om att STANNA som de flesta andra?!

Mvh Abbe

Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
om du = om de

Mvh Abbe

Tack för dagens, FRIFART! Mer brist på logik har jag sällan skådat :DDDD

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Tror inte jag behöver fortsätta argumentera, frifart lyckas både argumentera med och mot sig själv så kommentarer är överflödiga.
Jag hade rätt, hissen gick inte ända upp. Alla chipsen var inte i påsen. Maskinisten har gått på semester, ja, vad ni vill...
*stönar och tar mig för pannan* suck...

/Christofer
bustorp
FRIFART:
"Allvarligt hoppas föraren skadade sig mycket allvarligt eller dog av smällen!!!"

Ditt påstående skulle även gälla dig själv när du drog av vägen med 130 m bromsspår. Om jag får använda din logik alltså............

"Ödmjukhet inför kunskapen"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.