|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Vaknade i morse av att grannen bankade på min dörr. Ute på gatan möttes jag av detta... Länk Länk Länk Länk Skapligt eller? ///BMW - Was sonst! | |
|
Fasiken vad tråkigt! Hur har de lyckts med det här? Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Ajajaj! Så dyr har en mazda 323f aldrig varit förut... Hur illa gick det med din bil? Fick man tag i den som kört? och i så fall vem fick tag i'n först polisen eller 3 usinniga bmw ägare? |
|
|
Jag gillar bakvagnen på den beige E34:an :D /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Olof, du hade nog garvat lika mycket om det var DIN bakvagn?? Fan vad trist, killen som äger 323:an lär inte vara för poppis i området efter detta....sanslöst! |
|
|
Han var konsekvent i alla fall, han fick med alla tre modellserierna i smällen. Inte illa! Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Alkis?, Biltjuv eller både och?, Om det varit mina bilar, hade det varit synd om idioten i Mazda:n (: Mvh Stephan |
|
|
mazda ägaren kanske hade lika mkt otur som de 3 BMW ägarna. fick bilen stulen och kvaddad. Har han riktigt mkt otur så hade han bara trafik försäkring. Behöver ju inte vara så att det är Mazda ägaren som är boven. __ ///M som i Mugge. |
|
|
Tja, hade ju ganska "tur" ändå då bilen stog mittemellan de båda andra. Jag kan ju köra den i alla fall men styrväxeln är nog kass, rycker och sliter när man svänger och vägrar svänga tillbaka av sig själv. Skärmen och dörren är kass, dörren glipar i överkant så att man ser ut. De båda andra bilarna plus mazdan är bortom all hjälp, ramsneda troligtvis. E34ans vänstra tröskel är utböjd och plåten framför bakhjulet inskjutet i bakdörren. E34an blev puttad in i min dragkrog (½ parkeringsruta ungefär) och 750in flyttades nog också lika mycket. Jag fick så att säga bilen i sidan och knuffades in i trottoaren. Fälgarna är inte så snygga längre, varken höger eller vänster fram... ///BMW - Was sonst! |
|
| Hur lyckades personen i mazdan? måste vara nya sortens sätt att vandalisera, nu repar man inte längre utan gör som kineserna gjorde när kriget gick dåligt, man sätter kurs mot så många bilar man kan (BMW såklart) och bara mejar ner. Allvarligt hoppas föraren skadade sig mycket allvarligt eller dog av smällen!!! | |
|
"Allvarligt hoppas föraren skadade sig mycket allvarligt eller dog av smällen!!!" Det hoppas jag verkligen inte du menar på fullaste allvar! Olyckor händer! Visst är det tråkigt men inte så mycket man kan göra åt det! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Luktar stulen bil (Mazdan) med snorungar bakom ratten. Bedrövligt på tre riktiga bilar, att bli mosade av en äcklig riskokare :-( Mvh, Kalle |
|
|
mosse: Menade inget illa. Det var bara humor, jag anser att det finns något att skratta åt i varje situation, lycklig som olycklig. Men ursäkta om jag trampade någon på tårna. Självklart är det hela bara tragiskt och eländigt. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Hoppas ni var väl försäkrade hela bunten! | |
| Abbe jag menar det på blodigt allvar, vet inte men det ser ut som 50väg och dessa skador uppstår inte om man kör på rätt sida om 100km/h på 50-väg, pundare, smitare, snorungar eller vad det nu kan vara är ointressant det står helt klart att det inte är någon olyckshändelse! Det enda jag kan acceptera är om man försökt köra ifrån polisen, det är alltid fullt acceptabelt för då har man anledning att köra fort. | |
| Hur har han kört eg? Studsat på E34an och E30n för att sedan få riktig träff på 750n? Såg jävligt märkligt ut :) | |
|
Det är en 50-väg. Går förbi en hel stadsdel. Det är ofta det går fort förbi där då det är en raksträcka som är ganska lång. Har nog gått rätt fort nu också med tanke på resultatet. En närbild på mitt vänstra framhjul: Länk som för övrigt var utan märken tidigare vad jag har sett i alla fall. En bild på 750in också då: Länk Bakhjulet ser snyggt och rakt ut. 525an är bortforslad och likaså mazdan. Själv hoppas jag trots allt att allt är bra med killen som körde. Han såg minst sagt chockad ut. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Han borde vara chockad....vilket pucko! Han kanske överskattade sin "sportiga" Mazdas vägegenskaper en smula...... ;) |
|
|
har ni fått ngn förklaring till vad det var som hade hänt och varför osv... __ ///M som i Mugge. |
|
|
Frifart: Jag hajjar inte ditt resonemang, du hoppas att föraren skadades eller dog om det var en biltjyv, smitare eller rattfyllo? Men om han försökte köra ifrån polisen så var det helt ok att köra så fort? Då får man riskera andras liv? Och att krasha 3 BMW är likställt med dödsstraff enligt dig? Du får ursäkta men det verkar inte som att hissen går hela vägen upp hos dig.... /Christofer |
|
|
Har nån utfärdat skottpeng på mazda föraren redan?=) Nä, men skämt åsido, shit happens Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.