|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
en svart o sänkt e28 med dim o park ljus påslagna......... e28 rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
E28 och E32 ser nog argast ut i backspegeln. Ser inte andra märken än BMW ;) mvh Erik Min: Länk |
|
|
Den här hade jag flyttat mig för: Länk "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." |
|
|
Trevlig syn i bakspegeln Länk //Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk |
|
|
berg35: en leksaksbil? ;) Micke K. Länk |
|
|
Maybach Exelero!...Där har man inte mycket att sätta emot... Länk |
|
|
Får jag syn på en Exelero i backspegeln är risken hög att jag spyr och tappar kontrollen över min bil ;) Ferrari, Lambo är alltid respektingivande, BMW och MB om det är någon snabbare modell. Alltid trevligt att se klassiska modeller i backspegeln... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Spyr? Av nervositet då, hoppas jag?... :-) SÅÅ vacker, så kraftfull. En annan fin kandidat är Morgan Aeromax...ännu vackrare! | |
|
Länk //Rob |
|
|
Svart, sänkt E30, gärna M3 :) Blir inte så mycket elakare än så! MVH Johan - www.compello.se |
|
Conan99 |
Nja inte BMW ser hellre en Ferrari, Covette och Lamborghini i spegeln. Conan99 |
| Länk | |
|
Busenkelt När man måste svänga vänster och det dyker up en fullastad volvo 740 med distraherande ungar och en pensionär vid ratten och whiplashen hägrar, då blir jag skitskraj. |
|
|
Bara och flytta på sig... Länk Länk Länk ------ Länk Länk |
|
|
Ojdå. Tänkte inte på att bilden var av en leksaksbil. Jag tänkte mer på bilen som finns i fullstorlek.......så fel det kan bli.... "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." |
|
|
Klart man inte flyttar sig för någon äcklig brittisk bil... Italienskt eller tyskt däremot ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Olof Ovenholm// Allt som är tyskt är inte bra och allt som är brittisk behöver inte vara dålig heller. berg35// What? ------ Länk Länk |
|
|
Finns bara en nummer 1, och det är den Tyskkonstruerade monstret... Länk Den enda superbilen sedan Ferrari 288 GTO som jag känner äkta habegär för;) Mvh Stephan |
|
|
Med all respekt för bugattin, m3orna, de "äckliga" engelska bilarna=), ferrarin o hela det snusklyxdyra köret. Denna jävelen hade i backspegeln skrämt mej ordentligt- speciellt nattetid. Länk |
|
|
ska sanningen fram, den hade skrämt mig med... :-) e28 rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.