|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Jag undra vilken/a bil/ar tycker ni är råast, grymmast, skrämmande eller vackrast att se i backspegeln? Själv tycker jag att det är grymt och se Corvette, Lamborghini, Porsche, Ferrari och en icke snikmodell BMW och alla dessa bilar ska vara helst i svart. Vilka bilar tycker ni om att se eller blir rädd för i backspegeln? :) ------ Länk Länk | |
|
En Scania eller liknande är mest skrämmande iaf. Flåklypa |
|
|
:) ------ Länk Länk |
|
|
lätt en BMW 2002 TURBO =) mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
En M6:a vore inte fel att få bli omkörd om. VOLVO 244 DL med en gammal gubbe bakom ratten är nog mest skrämmande. |
|
|
Någon BMW i mörker med angeleyes o dimljus påslagna ;) Mvh Dragolito |
|
Njuren |
E60 som verkligen ligger en i röven! BMW - i nöd och lust? |
|
Länk /RS2 |
|
|
RS2: länken funkar inte... / Joakim Länk |
|
|
Ufo, Sorry, jag glömde att man måste vara inloggad för att kunna se bilder. Här är en annan bild på samma bil. :-) Länk /RS2 |
|
|
En Lada Niva diesel som blinkar med helljusen för omkörning när man ligger och marschar i 200 km/h... Annars ser e30 och e21 trevliga ut i backspegeln... /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
Ok, nu kanske det blir rätt länk den här gången då... Länk /RS2 |
|
|
En polisbil med blåljusen påslagna när du kör i 150? /A |
|
|
Kan säga att jag fick en Audi RS6 i backspegeln på autobahn en gång i tiden ;) jag höll ca 220km/h för att sen flytta mig i högerfilen..Audin acca från 220km/h som ett jaktplan...3sec senare såg jag inte honom och jag höll fortfarande 220km/h ;) Kraft i Audin? javisst!!! Mvh Dragolito |
|
|
Hehe,de tillhör nog de lite mer skrämmande!! Polisbilen efter sig när man ligger i 150. |
|
|
RS2: jodå..en trevlig syn i backspegeln är det... / Joakim Länk |
|
|
Rätt Grodan, svarta bilar ska man se upp med. :) Min M3 Länk BMW CS Nord #6028 |
|
| En svart e28 kan se ganska farlig ut i bakspegeln! | |
|
Länk ...skulle nog flytta på mig illa kvickt:) Micke K. Länk |
|
|
Fanns exakt en som den här i Karlstad. ------ Länk Länk |
|
|
Länk UR VÄGEN! :) Mvh, Kalle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.