|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Kvittot såg ju inihelvete äkta ut. Säljer själv prylar och många mailar kvittot, men aldrig har det varit något lurt, ta i trä... | |
| "kompisen" kan väl mycket väl ha varit förfalskaren? Han ville kanske bara inte att du skulle tro att du visste hur han såg ut... om du förstår vad jag menar :) | |
| Tror också på den varianten. | |
|
Razvan Terme: Lyfter tråden lite, hur gick det med din polisanmälan? //Stenback |
|
| Det är inte bara handlare som blir blåsta har själv blivit blåst av en firma som importerade mc prylar. Handlade en gång innan av dom och betalade i förskott för då fick man 15% rabatt. Andra gången fick dom pengar och jag blev utan prylar för 2700:-. Denna kille handlade även med fälgar och däck firman "fanns" i Järfälla och hete Oakperformance killen namn är Torbjörn Erick. Är det någon som känner till något om honom kontakta gärna mej. | |
|
Inget nytt tyvärr Jag tror att det är kört. Man är för godtrogen, vad skall man säga. Mvh |
|
| Skriv ut hans kompis regnr, chansen är ju rätt så stor att nån vet vem det är. Kan ju vara så att det inte va hans kompis som hämtade delarna utan han själv. | |
|
Razvan: Riktigt tråkigt det som hänt! Tyvärr har Polisen inga resurser eller "kunnande" inom såna här områden. De sysslar helst med pepparkaksbakning och jagar mopedister utan hjälm. Jag har bara goda erfarenheter av er på Stylabilen. När jag beställde kolfiberemblemen skickade du mig dom utan att du fått pengar. det är skitskoj att man som kund märker att DU som säljare har nåt slags förtroende för en. sånt får mig att vilja handla av dig många fler ggr. I många andras ögon känner man sig nästan uttittad som småkriminell, vilket det bevisas gång efter gång att det inte är så konstigt. Man kan inte lita på någon! Hoppas iaf det löser sig! Om inte så finns det ju som sagt "folk" som gärna tar tag i sånt här för en liten betalning. Självklart ska dessa tjänster utnyttjas mot såna som din besvärlige kund om inte de som egentligen borde sköta det (POLISEN) klarar av det. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| Så du menar att Razvan i sin tur skall begå en kriminell handling genom att anlita torpeder, konstigt tänkesätt! | |
| Det var tråkigt verkligen, det som hände dig,det enda du kan göra är att inte lita på folk helt enkelt(vet att det är tråkigt att höra det här).Först pengarna sen varorna,det är inte alls konstigt att göra på det här sättet.Se det positivt,du kunde bli blåst på 50 000:- Hoppas att det fixar sig | |
| Aj,aj,aj----sorry såg fel, trode att du blev blost på 1945:- | |
|
Så vad hände med reg numret på polarens bil? Vem äger den bilen? Får du inte tag på honom då? DANNE Min bil: Länk |
|
|
Forry, förstår du nu varför min STORA slägga finns i garaget? /Mats |
|
|
Forry SÄG vad Razvan ska göra istället! det tankesätt du säger vara konstigt, numera krävs för att (folk) ska göra rätt för sig.Det om något är väl konstigt eller ??? Mvh Danne |
|
|
forry: ursäktar ev feltolkningar av mitt inlägg! jag menar självklart inte att något skall hända som gör att "kunden" far illa. Bara skrämmas lite.. Jag kan som en liten parentes göra ett litet inlägg som är litet jämfört med razvans: När jag gick 3è året på gymnasiet stal de min bilstereo. (hade en Volvo 142) Jag åkte direkt till halmstad polisstation och anmälde allt. de kollade bilen osv. detta va en fredag.. På tisdagen fick jag ett brev från polismyndigheten i Halland. Avskrivet ärende stod det + bla bla bla. Kan förstå att de inte lägger sina resurser på så lite när det finns så mkt andra större problem i samhället, men jag blev riktigt sugen på att ta saken i egna händer.... Jag la nämligen alltid fronten på min CD under textilgolvet ända fram vid torpeden å den enda som visste det va en kille i min paralellklass som åkte med en runda på en tidigare rast samma dag.(de tog fronten med) jag letade upp honom å frågade om han sett eller visste nåt.. nepp blev svaret. och när jag lurade honom att de nyss satt upp övervakningskameror över parkeringen blev han likblek... han viste troligtvis mer än han sa.... Alltså.. Jag skulle inte råda nån att ta lagen i egna händer men när man utsätts själv blir man sugen iaf. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Usch vad tråkig händelse! =(.. Tyvärr finns det sådant folk överallt.. Man blir så fruktansvärt less när sådana saker upprepas gång på gång. Vem tänker på förfalskade insättningar osv dagarna i ända? Hoppas dem verkligen åker dit. Tycker polisen verkar inte ta tag i speciellt mycket över huvudtaget. |
|
|
anlima. Kör man Range Rover så är den klubban standardverktyg :-D Visst faan blir man less på kriminalitet vare sej den utövas av privatpersoner eller av företag. men att lösa det med våld gör knappast någon lyckligare, att betala nån "Angel" alternativt någon anabolknaprande idiot för att misshandla killen ger knappast Razvan bättre nattsömn(dessutom är ju dessa "experter" kända för att vara dålig på både matte o geografi så dom tar ofta fel husnummer eller till o med Stad) Om skurken var en kvinna då! skulle "panelen" förorda en våldtäkt som lämplig metod då eller skall man bara släpa efter bil ,alternativt använda ett mindre slagträ? Jodå, nog vet jag hur Razvan känner sej, jag har blivit blåst på en summa nästan på hundralappen lika som Razvan,Jag gjorde ett fotojobb åt en bildbyrå i S-holm där i stort sett hela innerstans annonspelare bar ett av mina foton. När det var dags för betalning av fakturorna så inställde firman betalningarna och gjorde medveten konkurs.Åtta månader senare så öppnar samme man en ny bildbyrå och söker fotografer som vill ansluta sej. Daniel.F* Nej jag kan inte säja vad Razvan skall göra, lika lite som du eller någon annan här kan. han har nog redan insett att man inte kan lita på någon när man har företag. Hoppas det löser sej för dej Razvan, jag vet hur det känns mvh Göran |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.