|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
jarlhov |
Var kan jag få tag i en 2,7l motor till e30????? har varit lite annonser innan men nu är det helt dött är det tyskland som gäller eller? Mvh Micke |
|
Köp en diselvev och bygg själv!!!! Själv så har jag 2.7 liter i min E30 Touring.. bengan 2,7L M20 |
|
|
Kan du inte vara snäll å skriva en liten fin lista på vad som behövs? =) dieselvev, ?, ?, ?, ? Hur hög effekt drar du ur den? .. |
|
|
Dookie, Sök i ämnet! Finns många "recept" på 2,7-or Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Där hör du kusin, använd sökfunktionen ;) | |
| sålde min 325 im igår med 2,7 liters motor,, | |
| Bäckis kan säkert snickra ihop en fin 2,7 maskin till en vettig peng. | |
| mm .. kanske var me sökfunktionen ja hittade detta inlägget .. | |
Lotus Samuel |
Jag har det mesta för ett 2.7litersbygge. Fast jag skänker dock inte grejerna. maila om du är intresserad. samuel@essell.se |
|
Se på www.koed-3er.dk >Onlinekatalog >E34 >tuning >kit.. Komplett sett for volum økning på M20 motor. |
|
| Kollade det kitet på www.koed-3er.dk Men min danska är inte så bra. Vad är Stempler, plejlstänger och krumptap? | |
|
...Kolvar, kolvstänger, och vevaksel. Tycker det höras lite billigt ut, men är värdt en mail til dom.... |
|
|
Sök på www.bildelsbasen.se om du letar saker till att bygga en 2.7L m20 motor. Eller fråga runt bland BMW-åkare,kan blir billigt med rätt kontakter. Lycka till. He de // Bengan |
|
|
dieselvev??? jag trodde man andvände ett topplock från en annan modell! ---Olofström Car Meet 2003(Augusti)maila för mer info--- |
|
|
Köp min 327 Touring... Länk /Mikke |
|
|
En fråga: Måste man byta ut stakarna om man skiftar till en dieselvev? Annat man måste byta eller är det helt enkelt att bara byta rakt av? Länk |
|
|
323:ans stakar får du byta till..Och plana blocket och fixa ett ställbart kamdrev.... hjorten |
|
|
Hjorten: Hur mycket måste man plana då? He de // Bengan |
|
|
hjorten: OM inte jag missminner mig så kan man även använda 320:ins stakar.. Men, jag kanske har fel!?. Mvh //Uffe |
|
|
320 och 323 har väl likadana stakar och kolvar... |
|
|
Går säkert bra med 320 stakar Bengan ??? Trodde du visste det ??? 2,12mm hjorten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.