|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk | |
| Imolarött är snyggt... :) | |
|
Mycket snyggt. Min M3 Länk BMW CS Nord #6028 |
|
Gemini__ |
Snygg! Synd med den färgen bara. =) |
|
YUMMI:) ------ Länk Länk |
|
|
Synd med färgen? Jag tycker det var det som gjorde den så jävla fräsh! Inget e finare än en glänsande röd BMW :) Min Bil - Länk |
|
|
Håller med, den röda färgen är så J*vla läcker. Jag har aldrig gillat rött, men BMW's nyare modeller är rätt så läckra i den färgen, börjar även mer och mer gilla vitt! ------ Länk Länk |
|
|
Satans läcker, speciellt färgen. Skapar ett hyffsat habegär! Min bil: Länk |
|
|
Finns inget snyggare än en klar röd lack på en bil. Mycket fin bil som länkades utan tvekan en av de finaste E46 bilar jag sett med lagom styling i min smak. mvh |
|
| för många dörrar annars var den okey | |
|
Trevlig, till och med mycket trevlig om det inte varit för färgen, många snygga lösningar, har mycket svårt för Imolaröd II, trots att Hellrot och Audi/VWs Tornadoröd är några av mina favoritfärger, vad i färgen är snyggt?, Den är för mörk för att vara sportig, men saknar metallic för att kunna vara elegant?! Mvh Stephan |
|
| Själv så kan jag inte med några av BMW:s röda färger utom den fantastiska Imolarot II. En av BMW snyggaste färger genom tiderna, och som bara kan beställas ihop med M-paketet. | |
Gemini__ |
Näe, en ny BMW passar verkligen inte i rött. Så det så =) Mvh: Thomas |
|
Otroligt fina bilder! Men jag måste hålla med Korak. Det hade varit ännu bättre med en coupe. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Snygg! Duktig kille, och jävligt bra kamera! MUMS! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Sikka bilder!! om man kunde ta sånna kort så skulle man va bra lycklig! " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " Min bil: Länk |
|
|
Riktigt fet! Mvh, Kalle |
|
|
Skitsnyggt med rött, men jag tycker den är för mycket sänkt fram. /// Gunnar E. |
|
|
Rött känns som en tjejfärg.. Alla tjejer vill ha en röd bil, märket är det inte så noga med. Keep your distance! |
|
| "Alla tjejer vill ha en röd bil"; det kan väl knappast vara ett minus i sammanhanget - om man dessutom råkar vara singel?! :-) Mycket fin bil, även om sedan går bort... | |
| "Alla tjejer vill ha en röd bil"; det kan väl knappast vara ett minus i sammanhanget - om man dessutom råkar vara singel?! :-) Mycket fin bil, även om sedan går bort... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.