|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
För ni alla anbudsavgifter? Isf är det inte säkert ni går så mkt back på bilen. Om ens alls, beroende på vad ni gav flr bilen såklart. För jag antar att ni fått endel för alla delar ni sålt också. Detta måste jag se, när är det? |
|
|
Läger upp lite bilder på Folkrce bilen. Mer bilder kommer under denna veckan, vi jobbar just nu med montering av bågen . Bilen ska vara nästan klar till Torsdag då den ska köras till Elmia i Jönköping. Länk Länk Länk Länk Länk Länk Mvh Christian Vimmerby Bildemontering Ps: tack för tipset angående bilduppläggningen |
|
|
Det är den arrangerade klubben som får anbudsavgifterna, har man tur beroende på hur många anbud man lägger själv så är det inte säkert att man behöver sälja bilen. Hur kommer det sig att bilen står på skroten? Den ser ju fin ut i plåten. _______ //Niklas |
|
|
Man får lägga anbud på bilen, 1st anbud/person anbudsavgiften är 100:- samt att man måste ha anbudspengarna 4500:-/anbud (Man kan INTE lägga 2st anbud för samma 4500:-!) Vi har inte någon förtur när det gäller anbud utan det är lottning. föraren drar ett av kuverten som ligger i en kartong (alla kuvert är lika i färgen) Bilen var krockad v.fram + bakvagn. Vi har riktat och bytt delar av ramben samt fram + bakvagnsdetaljer. |
|
|
Ok, då vet man det. När är racet? MVH |
|
|
Haha! Fan va bäst! Tänk om all reklam vore så här, va kul de vore! :D |
|
|
Lite mässbilder Länk Länk Länk |
|
|
Såg riktigt bra ut, enda var väl bågen som är lite överarbetad när den bara ska gå folkrace. Vad ska ni köra med för däck? Grovmönstrade vinterdäck brukar fungera bäst. _______ //Niklas |
|
|
Man kan väl inte bygga en dålig båge i en bra folkrace bil eller ? :-)) Vi får se vilka däck det blir, måste ju åka 16" eller 17". det blir grovmönstrat samt slicks ifall vädret är fint. |
|
|
När var det ni skulle köra i Vimmerby ? Detta måste jag bara se !! En e36 M3 bland alla gamla saabar o volvo !! /Peder |
|
|
12-16 JULI Vi vet inte ännu vilken kval dag vi startar, återkommer med den infon så snart vi vet ! |
|
| grymma fälgar | |
|
tycker inte M3 E36 är speciellt värd att spara. En M3 E30 eller en M5 E34 är synd men en syrianlimo till klarar sig världen utan=) |
|
| Vissa gör allt för att märkas, tror det bara är fantasier eller så är det kortis däruppe!! | |
|
Att företag vill synas är väl inget nytt eller fel? Innan denna tråd startades kände iallafall inte jag till Vimmerby Bildemontering vilket jag mfl gör nu. |
|
|
Att E46: Vissa gör allt för att synas, japp och det verkar fungera ! :-) Fantasier är det inte ! Kortis... ja lite kanske, men det är J*vligt häftigt bygge ! Att BjörnB: Tackar för förståelse. Fick reda på lite mer fakta om M3:an idag, Fullservicen är nyss gjord av Bmw, samt att det just monterats en förstärkt koppling som knappt gått 50mil. TACKAR! (Skönt! nu slipper man kolla oljan inför racet :-)) |
|
| Kör Hårt!! | |
| uppdatering plz :-) med lite bilder... | |
E30 Beemah |
ble det nåra bilder lr? E30 Beemah |
| jag vill se bilde från racet =) ...ni e störtsköna ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.