|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Vi ska bygga Folkrace bil av en M3 Cupé -97 och behöver hjälp med att få bort startspärren, går denna att montera bort så man kan använda en vanlig knapp istället för nyckel ? Mvh Chrille | |
|
kul kille... folkace bil måste vara rallycross du snackar om....åk till närmsa bmw handlare och kolla med den. Mpower |
|
|
Nopp, Folkrace skrev jag ju. Har kollat där och fått tips om att starta motorn, koppla från anten/styrenhet, stäng av motorn så ska boxen vara "öppen" och inte fråga efter nyckelkodningen nästa gång. |
|
|
Säg till vart och när ni ska köra med den så köper jag den för 4500kr efter loppet ;) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Vi kommer att köra med den på Semesterracet 2006 (Vimmerby), hinner tyvärr inte få ihop den till årets tävling. Tillbaka till frågan jag ställde, någon som vet ? Mvh Chrille |
|
|
Det enklaste måste ju va att ha nyckeln i låset, men koppla startknapp och tändningsknapp vid sidan av. tändningslåset går ju att bryta bort och gömma undan någonstans. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Akta lacken på racet Soxten. Mvh Danne -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Jo då Danne, är man först i starten så ska det nog inte bli repor på bien :-)) Någon som vet om det finns färdig bur till E36 att köpa ? |
|
|
ni är ju dumma..!!! inte f-n ska man bygga en folkrace bil av en M3:a!!!! satsa hellre på en 316 eller 318 och stoppa i en värra snurra i den istället... M3:orna måste ju bevaras och vårdas med kärlek, inte på nån folkrace bana!!! E30 for ever....and allways=) Bilen: Länk |
|
|
Jo då Danne vi ska åka en M3 -97 med 8000mil på mätaren på semesterracet 2006. Tror inte det är någon som gjort något liknande innan så det kommer att bli mycket publik och upståndelse kring bilen. Detta är ett "jippo" ur reklamsynpunkt för vårt företag. |
|
|
Den kanske ändå är registrerad som skrotat och kan därför aldrig gå i trafik igen ändå. Eller har jag fel? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Bilen är givet avregad och kan inte brukas i trafiken igen. |
|
| misstänker starkt att det kommer vara mkt folk på den tävlingen :D | |
|
jo då det kommer nog att dra folk, tippar på 500st anbud på bilen. |
|
| Misstänker starkt att ni kommer ha många spekulanter efter tävlingen ;) | |
jimmy/bmw |
köper den för 5000:- innan rejs jag :P ni tjännar ju 500spänn på det !! :D |
| Vi kan kast-byta med min gamla Mazda 323:a... då slipper ni sånna där hemska bakvagnkast =) | |
| har ni inga bilder på bygget?? | |
|
jösses, dyyyyyr reklam. Dvs om ni inte har fått tag i något smällt ex.. Bilder tack =) //Danne |
|
|
Hädare! Mvh |
|
| Låt killarna leka!! ha skoj!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.