AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.496

Köp av 325 e36?

Sida 2 av 2
Hej ja kolla runt ordenligt ett tu tre finner du en 328 som är väl värd pengarna .. har själv en 320 jag är nöjd provade en polares 325 nja iofs tycker jag att den var i risigt skick .... sen var jag och provade en 328ia o herrejesses vilken bil .. är ju helt anorlunda så nästa köp blir en 328 om jag håller mig kvar i 3 serien förståss .. sen det där med ljud det fixar du med en fin baslåda och eventuelt nya högtalare i hatthyllan .. + delningsfilter.. slutsteg
Lycka till

Bimmer
Oj, 10-15 tusen är ju inga roliga pengar att betala alltså... och jo, lägger undan gör jag redan nu varje månad... halva lönen till sparkonto och andra hälften till bankkortet... Så får fortsätta med det...

Folk som kan mecka känner jag allt. Går teknik, visseligen virtuel design, men andra halvan av klassen är energi miljö. Det ända de gör är att mecka med motorer och dylikt. En av mina bättre kompisar går det, han har byggt upp en beach buggy från knappt startbar till toppskick nu för 250:-... han bara tar med sig den till skolan så fixar dem det där, får delar, använda proffs verktyg... samma sak kan ju jag göra, ge bilen till honom eller ngn annan så fixar de felet där. Läran där är ju istortsett en mekaniker också.

Lite lyx allt! ;)
Di
74
Divan
E36 Coupe -92
Jag köpte min 325 för 37000kr den låg annonserad på 50000 så visst går det att få ner priset bilen är utmärkt skick förutom lite rost full serivce bok o så va kräsen och våga pruta men ej över tele åk dit se bilen hitta felen

//Divan
Joo... Far min är något av en expert på att pruta tycker jag :) Så den biten löser sig också!
U-
277
U-turn
Bmw 325-93
Bmw 520-95
Bmw 525IM -95
Bmw 328i-96
MD: Har du köpt 323:an?, i så fall grattis till en fin bil.

Mvh, Jan.
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Ja, köpte den för inte så länge sen! Närmare bestämt 1 vecka och 4 dagar. Är supernöjd, har "flushat" motorn, fyllt på med castrol rs 10-60. Ska polera och vaxa i helgen. Planerar även ett m test inom snar framtid.

Snart kommer den in på galleriet, men dock sitter det på 16" orginal fälgar vilka är rätt så tråkiga.

Men tack! Är kort sagt supernöjd med bilen! Helt klart den bästa BMW (eller bil) jag har ägt!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.