AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
5.104

Tysk Översättning!?

Sida 2 av 2
fa
249
faktor
BMW 750iA -97
@Schnitzer

Åker jag ned så blir det nog med flyg. Har sett pris på 599:-. Boende blir antingen på hotel (Ibis) har bra priser överlag och såg att dom fanns ganska centralt vid tågstationen, alternativt så skall jag kolla om min kusin är hemma och har möjlighet att inhysa 2 pers till. Men jag har inte lysnat med henne ännu, då jag inte vet riktigt om det blir denna bil eller någon annan....
fa
249
faktor
BMW 750iA -97
Nu har jag ringt och kollat lite. Vet inte vad jag skall säga. Allt var ok med bilen, men något var det med dörren på undersidan. Han kunde inte förklara vad det var på engelska. Håller på att jaga min släkting i Berlin och kolla om han kan slå en signal och ta reda på mer. Men dom kunde hålla bilen tills nästa lördag...
faktor
Handlarna på Bodenseestrasse har inte Tysklands bästa rykte.
Det bedyter inte att det skulle vara något fel på bilen du tittat på men var mycket uppmärksam på fel o brister på bilen innan du köper den,bara ett råd från en som har haft dålig erfarenhet själv av en handlare på den gatan.
fa
249
faktor
BMW 750iA -97
Tack för info. Jo, det lät lite svävande när jag frågade i vilken kondition bilen och motor var i. Det var OK, enligt dom. Så jag blev lite skeptisk. Det som är mest intressant är att det är en 97:a, har hört att dom har annat styrsystem (steptronic) eller liknande jämfört med 96:orna samt bättre displayer i bilen.
Men jag har även nu hittat en 96:a i Berlin som ser mycket bra ut. Det är lite lättare att kolla den bilen innan jag åker ner. Verkar även vara en privatperson som säljer den......

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.