|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har sett en 4-5 M5'er og et par M3'er i helsingborg, noen her som kjører M i helsingborg ? Hva med et lite mini treff for M5/M3 ? | |
|
Jag kör M3 och kommer från Helsingborg. MVH / Jacob |
|
|
Hej jag kör M5 -93, sommarnöje. Trevligt med en miniträff. Christer bumse |
|
|
Låter kul med en M-träff i Hbg. Bor förvisso lite längre söderut i Skåne f.n. men inga bekymmer att köra till Hbg för att spana på fina bilar och prata med likasinnande. Hils Emil |
|
|
Jag är intresserad, tyvärr ej från Helsingborg men har nära dit. För att få med flera så kanske en M & Alpina träff kanske? |
|
|
Jacob, kjører du en "gul" M3 ? Alpina var en god idé, M og Alpina minitreff it is :) Forslag til tid ? Torsdag kveld denne uken ? og så et nytt treff litt senere ? (kanskje litt kort varsel, men det er kanskje ikke så mange som kan uansett?) |
|
|
Hej! Jag kommer gärna på en sådan träff dock med lite längre varsel. Skall kolla runt i Göteborg om det finns fler intresserade. Daniel |
|
|
robertdn: Nej, jag hade en phoenixgul M3 tidigare. Kör numera en estorilblå. MVH / Jacob |
|
| Någon ny info angående träffen? | |
|
Hej Jag skulle gärna komma till ett möte i Helsingborg med min M5, men kan först efter midsommar. Mvh |
|
|
Hva med Torsdag 30/6 ? Noen som har forslag til et bra sted å møtes ? |
|
|
Låter riktigt trevligt! Tittar ner om Alpinan är ihopskruvad! /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
robertdn: Beror lite på hur många du tror vi blir!? Finns ett par ställen i stan man kan mötas på. MVH / Jacob |
|
|
Får man komma om man kör M535? " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Tror ikke vi blir så mange, kanskje en 5-10 biler ? At andre enn M/Alpinaer kommer er vel bare trevligt ? Da sier vi Torsdag 30/6 19:00?. Hvor: Jacob? |
|
|
Jag hänger oxå på!! Länk |
|
|
Jag kan också komma 30/6, så att vi kan kolla på BMWs mästerverk från omgivningarna. Vi kan tex träffas untanför Paulsson bil eller var som helst, bara vi bestämmer. Christer bumse |
|
|
Utanför Paulssons Bil låter bra! Jag är på! |
|
|
Uppdatera gärna tråden, t ex. vilka som kan komma. |
|
| ja kommer utan o tveka om de blir något | |
|
Startade en ny tråd: Länk MVH / Jacob |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.