|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
rättelse på ovanstående... Finns detr änns några torkare till e34 88 o frammåt PÅ BILTEMA?? |
|
| Inte vet jag, men det jag uppmärksammat med deras torkare är på andra bilar. | |
| Ingen som kanske sitter på do exakta måtten på bladen? kan ju inte vara så illa att man måste köpa dom på bmw för att få exakt!? | |
| M-Tech: Jag köpte faktiskt blad på biltema, funkar konstigt nog ganska bra än så länge. Har iofs bara haft dom ett par månader...Men på förarsidan funkar det inte, om man inte gör som jag gjorde då. Hade en torkararm liggandes som jag kapade längst ut och vände "flärpen" och svetsade ihop och på med färg så funkar det med "piratblad". Bara att byta arm sen om man anser sej ha råd med bättre torkarblad...Köpte 610-blad om jag inte minns fel... | |
|
CypherX: hehe jag funderade en stund på om jag skulle plocka ner armen slita itu den o vända på "klon" o trycka dit den igen men konstaterade snabbt att jag inte orkade med det just då... får nog ta o göra det iaf har inte råd med de snordyra originalen... var köpte du dina torkar blad nånstans biltema? Mvh Tomas |
|
|
Jag köpte den dyra varianten av torkarblad som finns på Biltema och monterade gummina på BMWhållarna: Länk Det blev faktiskt helt OTROLIGT BRA torkresultat och helt gnisselfritt! I alla fall nu efter ett par månader. Jag har även testat de billiga torkarna på vår andrabil och de är REN SKIT! Någonannan som kört längre med Biltemas dyra blad än ett par månader? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.