|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| E34 är en klassiskt vacker kaross. E36 ser kanske häftig ut fortfarande, men hur länge till då? Håller inte alls på samma sätt som E34 tycker jag.. | |
|
Ja M3 e36 är grymt snygg faktiskt.... ååh jag ska köra lite med min i helgen tror jag. (åker rostig brukssaab i veckorna mest...) Får se hur jag gör med planerna, ge gärna mer synpunkter. |
|
|
Är m5 e34 handbyggd verkligen? |
|
|
Ta ett kik på denna: Länk En E39:a är inte långt bort....så grymt det vore.... |
|
|
Ligger långt ifrån E34:ans klass;-) Sjöberg |
|
|
Conan. M5 e34 handbyggdes av gubbarna på motorsportdivisionen. De fick råkarosser levererade från löpande bandet på BMW. |
|
|
Det som är kul med M5 E34 jämfört med M3 E36 är att det gjordes speciella exemplar, bl.a. Winkelhock, Cecotto och 20 Jahre Motorsport. Läs mer: Länk //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
Jahangeer |
...and the M3 engine doesn´t sound nice at that range...? ;) Mosse The M3 engine sounds excellent too, but I am expressing my PERSONAL preference, which is for the S38 engine's sounds - I can only describe it as a mechanical opera!! J |
|
Har haft både M3e36 och M5e34-95 M3:an upplevs sportigare och smidigare om man kör inspirerat. M5:an är mer bekväm och känns mer välbyggd. Motormässigt vinner M5.an, går riktigt bra med tanke på bilens storlek. Prisras på M5-95 känner inte jag igen. Fick i stort sett tillbaka pengarna när jag sålde den. Nu är min gamla klenod tydligen till salu igen Länk |
|
|
BjörnB: det var fort:(... Micke K. Länk |
|
|
Är det inte din gamla annons han använder Björn?! Sjöberg |
|
|
Visst är det en kopia på min gamla annons. Träffade killen när han haft bilen i ett par veckor då var han en nöjd ägare, vet inte varför han säljer så snabbt. Hoppas bara bilen kommer i rätta händer till slut. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.