|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej när du bygger ett grenrör kan du dra rören hur som helst elle måste gå efter vissa normer tex vinklar och sådant. Ingen som har en kopparpackning till bmw 320i -86 eller nån som vet var man kan köpa.Alltså toppackning. Mvh Johan D Det dyra är inte att ligga på toppen, det är vägen dit som är dyr. |
|
|
Estoril: Jadu titan lär väl vara skitsvårt att bygga i. ja har en kompis som jobbar på smides firma och svetsar tig hela dagarna,så svetsarna kan bli hur fina som helst.Allt är bara en penga fråga. Varför i titan? 320 turbo,man kan dra lite hur man vill,be bmwmatte och ta ett kort på det vi byggt till han idag,så får du se hur de kommer se ut på en m20 motor. Kopparpackning till din bil har jag en ligger på 2 mm tror ja,den är din för 500kr. MVH Andreas |
|
|
vilket komp får den med den packningen och vad är det original.Skulle du kunna skicka den på postförskott? Mvh Johan D Det dyra är inte att ligga på toppen, det är vägen dit som är dyr. |
|
|
320 turbo. Du har nog 9,0 i komp orig har ja för mig,då hamnar du va på 8,0.Japp ja kan skicka den på postförskott. Maila mig adressen på djandreas@yahoo.com Så ska ja rota fram den i garaget. Men du måste glödga den innan du sätter dit den. MVH ANdreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.