|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ni som e ute efter en m3 E36 bör kolla in denna. 3.2 motorn samt Estorilblå, lite mil mm. Länk Bara det inte är en fejk annons? "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" | |
|
Den såg riktigt fin ut! Annonsen verkar iaf vara seriös men kan hålla med om att det verkar väldigt billigt! :/ Men det finns bara ett sätt o få reda på det... Ring o hör! ;) |
|
|
Precis, fast jag är inte köpare. Tyvärr för gammal maskin. E36 mao. Men vore jag ute efter en E36 m3:a igen så skulle det defenetivt bli denna! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Det är ju polarens bil :) Jag kan säga att annonsen def. inte är fejk. Skötsamma och trevliga människor så var inte blyga för att ringa och höra av er till dom, förutsatt att där finns ett intresse givetvis. Annars kan jag meddela att bilen går bra och senast jag såg den var den riktigt fräsch. |
|
| Den bilen verkar ha vart till salu länge! Såg exakt den bilden på blocket för ett år sen när ja själv letade bil! | |
|
Jo Melin har nog haft den till salu ett tag men absolut inte haft någon direkt brådska med att kränga iväg den till första bästa pga försäkringar eller dylikt. Det är iallaf en mycket trevlig bil. |
|
| Nej det tvivlar ja inte på heller=) | |
|
Det där tycks absolut vara den mest prisvärda M3:an i sverige! Om det vore en Limo är frågan om jag inte slagit till på studs :-) Fruktansvärt fin bil! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| hade man inte köpt en 3a så hade man nog huggit den!! väldigt rätt pris!! | |
|
Ja visst blir man sugen, så jävla långt att åka bara Ca 42 mil!! nojas: vad vet du om bilen?? några kända defekter?? Rasslar vanosen? är den rent av bytt? Som sagt den ger ju ett "hyfsat" intryck! 8090:- / år helförsäkring skulle jag få betala, men då ville bolaget lyfta över villa-försäkringen från Lf till sig, vilket skulle vara helt ok då aven den var typ 300:- billigere på ett år ! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
Verkar vara ett kanonbra tillfälle att skaffa en M3a! Skulle jag sökt M3 nu så hade jag köpt denna, absulut! |
|
| absulut=absolut | |
|
oj vad priserna sjunker fort... |
|
|
Nu har jag pratat med ägaren, det finns ju lite att göra på den så att säga.Typ 10-20k i kostnad Man blir ju lika besviken varje gång!! Priset stod stenhårt fast iaf på telefon Men han får säkert bilen såld det hade tydligen ringt 20st sen igår !! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
Gemini__ |
Berätta gärna här i tråden vad som behöver åtgärdas på vagnen för att den ska bli en pärla. Lite nyfiken. Mvh: Thomas |
|
gemini: är du sugen på m3? Jag har mailat dig ang om din var till salu eventuellt.... jag går i bytestankar, m3 e36 mot m5 e34... (min ÄR fin) mvh Conny |
|
Gemini__ |
Oj, ursäkta att jag ej svarat via mailen tidigare. Du har ett svar nu iaf. |
|
Stötdämpare fram slut, stenskott i hela fronten= normalt vid 12k mil huv behöver ny lack. Sned slitet framdäck pga dämparna Orginal fälgarna behöver lackas om pga vinterkörning,även split-fälgarna finns det lacksläpp på, service boken saknas (bortrörd), dock fullständig dokumentation från Bmw. Jag tror inte att bilen är kass/oärlig men fan vet om den är värd 120k i nuvarande skick Nog drar det 10-20 k att fixa den alltid,,,, hmm ja vet inte jag! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
| Vem tappar bort en servicebok på en sådan bil? Det känns lite dumt, men om det bara är en ägare på bilen torde miltal och skötsel stämma. Fast å andra sidan, vinterkörd och bara 12000 mil på en åretrunt 97:a som dessutom är fullpepprad med stenskott. Hmm... | |
|
Ja något problem att få den såld lär det inte bli. Jag kan försöka nå min vän angående vanosen om den är bytt. Angående ljudet så vet jag inte, aldrig hört en m3'a där den inte låter, på vissa mer andra mindre. Sen angående stenskott med mera så är det väl kanske något jag tycker att man får räkna med när det handlar om en bil som har rullat 12 000 mil, även om man sköter den som en prinsessa lär den få smaka en del grus från och till. Nu ska jag inte tala för ägaren men att serviceboken är bortslarvad är jag inte så speciellt förvånad över. Dom har ju x antal bilar, bmw's hit och dit som köpt och sålts över de närmaste åren. Och ja, miltalet stämmer till 100% det är inget snack om den saken. |
|
|
låt säga att slutsumman blir 130-140K när allt är åtgärdat. Det är ju inget att gnälla över, det är ju en sv. såld -97, måste ju fortfarande vara ett bra pris för en sån bil. /Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.