|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| Hur är responsen med GT40'an? | |
|
responsen är mycket bättre än min gammla holset H1e ja hade i gammla motorn men hela nya motorn är så mycket trevligare att köra går fint även på gatan efter att ha kört 4st mitten 10or och en låg 10a sämsta 60ft på 1,51 bästa på 1,44 på tullinge i lördags, vart det en söndags utflyckt till görla med bilen och den funkar hur fint som helst. förutom diffenbromsen som inte orkar med så det är nästa grej att fixa. med som rikard säger vi ger oss inte här, fortare ska det gå Länk |
|
|
Vad skönt! Grymma tider! När har du fullt ladd då? |
|
| Inte köra sönder nu innan RFen..:) | |
|
Ska bli härligt att se om det blir ännu mera skjut i skutan. En 9:a hade ju varigt king, men det är väll alltid king antar jag. |
|
|
nu finns det nya bilder på hemsidan från tullinge i lördags Länk |
|
| Ser ut att vara skapligt fäste! Grattis till tiden och ett lyckat koncept. Ska bli intressant att se om någon kan matcha tiden.. | |
| hee,hee grattis till 9an snart! | |
|
Bra kört, och grym 60 fot. Hur mkt mos tror du att du har? Med tanke på topspeed så gissar jag max 600, vilket även är rätt nära max för turbon. Lycka till med jakten på nian! |
|
|
Turbo center e´ inte långt efter: 10.177@223.9 mvh micke |
|
|
Kör TC sin på RF? BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
|
tror dom kör på e85 mvh micke |
|
| Fy fan, 10,15- vilken jäkla tid!! Finns det inga filmer på när du kört? Det vore riktigt skoj o se... | |
|
Tullinge edps 2juli 9.89 / 227.5km/t 60 ft 1.43 tack Supramanen racing, Viper däck och bilvård, tommy söderstam, kim karpegård, mattihas ohlin, jenny + alla andra som hjälp mig Länk |
|
|
Helt sjukt. Ingen E-30 med delad bakvagn kommer kunna åka så fort igen:( |
|
|
grattis till bra tid (sjukt bra). jag såg dina repor men missade din 9.89 repa FAN! |
|
|
Den gick riktigt bra din bil. Riktigt bra. 9,89/ 227,5km/t det går fort det. Grattis |
|
| Grymt! | |
|
Helt jävla sanslöst! Stort grattis! |
|
|
Mycket bra! Trevligt med VS Motor som körde 8.83 :) /Manray/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.