|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Länk Länk | |
| Jaha, rakt fram ja men faaan va tråkigt! | |
| Japp det är coolt! Blir svårslaget | |
| öberg// tråkigt!? 10,44 218km/t det är inte tråkigt det...! | |
|
snabb... Blir som sagt svårslaget. "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
| hade det vart 2-3 böjjar på de 402metrarna hade det definitivt varit roligare! inte sant? =) | |
| vad är de för kolvar + stakar? | |
|
Hur många häst är det i den? "Grabbar med stil kör Bmw-bil" |
|
| 1000 kanske? | |
|
Öberg det går nog bra om det är ett gäng böjar på rakan, om ja bara får byta hjul bak, det sitter coilovers och Z3M hjul upphängning med tillhörade bromsar på bilen, så den går kanon att bromsa och svänga med, för övrigt är jag inte helt insnöad rakfram åkare, även om ja tycker att det är kul, jag kör även hel del banracing. fast då använder jag inte den här bilen Länk |
|
|
öberg: Om du fick åka med en 10sekunders repa så hade du nog ändrat uppfattning.. ;-) Det är enda anledningen till att jag inte åkt med något som går så fort.. :-P /Anton |
|
| tror inte att varken spridarna eller turbon klarar 1000hk | |
|
1000 hk är det inte! Länk |
|
Carl Adam Andersén |
Bra att du kör BMW nu, var det inte du som var med i Bilsport med nån gammal 240 förut? Renovering av en M535, E28styling och annan E28 information Länk |
|
Jo det var spjuvern som hade en 240, men den gick ganska bra.... rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
Istället för att klaga säger jag väll grattis här också Spjuvern! Gott med mos;) "blao is the name of the game!" |
|
| Ca 600 ärliga hk tror jag på! | |
| Härligt med E30 M20 Turbo! | |
| Original bottendel? (stakar /kolvar) | |
|
Japp orig bmw kolvar och stakar. Men dom har nog gått sönder, eller hade dom det? Har du rivit och kollat? Mvh |
|
|
Jag vill inte påstå att 10s är segt direkt =) Lite ironi i mitt inlägg kanske ;-) Härligt byggt! Men om jag påstår att 10s är segt får man åka med en gång o bli överbevisa!? :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.