AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
5.983

csl...svart eller grå

Sida 3 av 4
Det skall även, ha gått att få navigator på CSL, som Individual, ej fått bekräftat att det finns någon CSL med navi, någon som har bilder på en sådan?

Mvh Stephan

Nej, det fanns inga individual möjligheter alls. Hela order och beställnings proceduren var väldigt invecklad eftersom det bara var en begränsad serie med förhandsbokningar och varje land hade sin kvot. Fråga mig hur jag vet... :-) Dock vet jag flera i England som har eftermonterat navi i sina CSL, dock har de flesta satt i Alpine eller Kenwood system.

/RS2
Fin svart CSL:
[img]Länk
Blev visst nåt fel..vi testar igen!
Fin svart CSL:
Länk
Oscaro,

Det där är ingen riktig CSL utan en vanlig M3.

/RS2
oj sorry..snygg är den ivf :)
Oscaro,

Sorry, det är KK Motorsports 3,8 CSL.

/RS2
haimaul
Svart eller grå CSL... Jag älskar såna här i-landsproblem! Jag skulle nog gå på svart, trots att jag i grunden egentligen är orimligt konservativ när det gäller färg på bilar (franska ska vara blå, italienska röda, brittiska gröna, tyska silverfärgade osv.). E46 gör sig väldigt bra i svart och silverfärgade bilar är så vanliga idag.

De dominerande designtrenderna idag gör också att många bilar lackade i silver/grått får en lite konturlös och diffus framtoning.

__
When in this charming car,
this charming man...
RS2,

Ok det är lungt :)

Hittade lite fler bilder nu:

Länk
Länk

Svart eller silver? Ja det är en bra fråga. Återkommer med vad jag tycker är snyggast.
Den svarta CSLen på Malmö-träffen förra året är en CSL.

Länk

Hittade lite bilder på datorn :)

MVH / Jacob
Ser nu på mina andra bilder att förarstolen är en CSL stol och passagerarstolen är en vanlig M3 stol.

MVH / Jacob
är den svarta en rikitg csl eller bara nåt någin byggt
Är en av dom har som har sätt båda färgerna irl och valet är enkelt svart så klart:)
Länk här är en snygg csl replica i vitt Länk
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Den var faktiskt väldigt fin. Vit är snyggt på många speciella bilar.

//Schnitzer
jo det är det och själva färgen är väldigt speciell...den är ju itne så vanlig
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Nej precis! Den är också snygg på M5 E39 och M3 E36.

//Schnitzer

Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!!
-
219
- -BMW- -
BMW 535d -08 LCI
Skyline GTR -91
Den danska csl har kolfiber tak och är en Csl.

Med Vänliga Hälsningar
Jonas
852
Sörpan
325xi -02
Grå.

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
tycker att man ser detaljerna o allt de extra csl:en har som vanliga m3:an inte har bättre på den gråa än den svarta..den svarta ser nästan ut som en vanlig m3:a om man inte kollar på bakluckan...det bästa skulle ju va om man fick båda två :D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.