|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
| vilken tycker ni är snyggast ...den svarta eller den gråa m3 csl:en | |
|
Svart helt klart, Silvergrått tycker jag ser mycket tråkigt ut, ännu hellre än Saphirsvart, en Estorilblå, finns det några Individuallackerade CSL? Mvh Stephan |
|
| jag har inte sett någon individuallackad csl..har dock sett en vit med ränder o större bitar i bmw motorsports färger | |
|
bmw_jerry: Du menar en sån här: Länk //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
| japp...det är den..har du fler bilder | |
|
BTW: Svart är snyggast om man måste välja mellan den och silver. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
bmw_jerry: Hade tyvärr bara den. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Här har du i alla fall 3 bilder: Länk Länk Länk //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
CSL:en i BMW Motorsports färger är silver med vinyl dekor. Med alla kolfiberdetaljer så är silver den absolut snyggaste färgen på CSL. /RS2 |
|
|
Den vita är inte lackad utan stripad. Det fanns en tidigare tråd som visade hela förvandlingen. Loaded CSL har individuallack baserad på Silvergrå men med mer inslag av metallic (A08). Inte för att det var ett val jag gjorde vid beställningen, utan för att den vanligt gråa kändes tråkig. Länk Länk |
|
|
Mellan svart och silver skulle jag välja svart alla gånger. Fick jag välja fritt skulle det bli den vita som schnitzer länkade till. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Svart! M/Alpina-träff i Skåne 4 juni Länk |
|
| dem flesta är väl gråa...så den gråa borde väl vara mer en csl:färg och ha lite större värde än den svarta om ett par år | |
| grå | |
| Hellre svart, alla CSL är ju gråa. Men helst vit ;) | |
|
Länk så här ser den svarta ut Länk och så här ser den gråa ut |
|
|
En vanlig M3 E46 har inte hålet i fronten som CSL:n, eller? //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
nej! |
|
|
Gladiatorn: har du länken till den tråden? // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
Good Guys wear black! Så svaret är enkelt, Svart! ------ Länk Länk |
|
|
Schnitzer, en vanlig E46 M3 tar in luften genom intaget bredvid vänster dimljus. Hur många här har sett både en svart och silver CSL? /RS2 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.