AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
3.392

Mio 269?

Sida 2 av 2
Jag har ägt flertalet olika GPS då jag har haft stor användning av dessa genom mitt yrke. De, enligt mig, bästa GPS:erna på marknaden just nu är just Mio 269, Navman ICM 550 och Magellan Roadmate 800. Navmannen är min personliga favorit. Den köpte jag för en månad sedan på Länk

Är det någon annan som är av annan åsikt så får ni gärna kommentera detta.

/Homeros den store
Ho
355
Hoppe
E91 320d Xdrive -12
Har en MIO 269 och är mycket nöjd med den. Enda strulet är att den hänger sig ibland och kräver omstart. Detta ska enligt uppgift från generalagenten vara åtgärdat i nya programvaran. Har skickat för uppdatering men inte fått den än.

Hans Olof BMWCS #5381

"Den farligaste av våra fördomar, är tron att vi inte har några"
cu
146
curigan
528iat-00
Uppgraderade min för några dar sedan och den funka kanon.Testade ca 15 olika navigeringar utan problem.Den sista avbröt jag och då hängde den sej,provade omstart mm till sist en ny ominstallation utan resultat fick lämna in den.Undrar om det finns nån mer som råkat ut för detta??
Visa användare
528
Bimmer Seb
Alfa 156 2.0 TS
E91 320dT -10
E87 120i -05
911 Coupe -02
Går det uppdatera kartprogrammet i MIO 269 Plus, det som används nu är
"tele atlas maps 2005:1"

///Mvh
Sibbe
Länk
Hej ! jag är ganska nytt här ...men vill bara ställa en fråga . hur kan jag byta min vägvisare på min GPS om är en mio 269+ jag har bara en trialgel som är grönt som pekar var jag är ? skullle gärna byta den ???

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.