|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| Kunde inte låta bli å skriva en som jag såg för ett tag sen men den är väl kanske inte heller så bra om man vill behålla bilen i sitt nuvarande skick. Det stod helt enkelt bara så här i bakrutan."OCH NEJ JAG HAR INGEN PIZZERIA" | |
|
Tro mig - det mest irriterande i mångas ögon är det subtila, det där som väcker den lilla jantejäveln inom dem. T ex. Wermdö Golf & Country Club, Moderaterna Lidingö eller Royalistiska Föreningen... sitter det sedan på en nytvättad 7-serie är bilden komplett. MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Victor, du har helt rätt! Min 750 har ett märke från KAK, kungliga automobilklubben på bagageluckan, där förra ägaren var medlem, tycker de passar utmärkt =) BMW CS #5139 |
|
| E38B12; Du har rätt till 100%. Dekaler med kaxiga budskap och anspelningar på att bilen är dyr, drar brudar osv är döfött då det genast säger "förort" men just det där subtila budskapet, det går hem! | |
Decibel |
Framhjulsdrift är för trehjulingar... |
| Jag rekomenderar; Kör jag fort så blir du förbannad för det. | |
|
Till min 2002 så har jag skaffat "Hej då" dekal att sätta bak på bilen ;) |
|
|
Tycker nog att: Född Fri! - Skattad till Döds! passar bra i detta land... |
|
|
`Drive it like you stole it` Richard Channing hade snygg bil |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
"JA till Biltullar och trängselskatt" MVH Patrik |
|
Höj bensinskatten nu! BMW-Ligan |
|
|
Skulle ju passa så grymt bra med en " Miljöpartist? - Javisst! " efter V12 märket på sidan på 750in. /Erik |
|
| En kund hade en Silverado pickis med 7,3(?) liters V8 diesel. Dekalen i bakrutan löd: "Rädda svanarna i Pildamsparken". Jävligt bra :D | |
|
Hellre död än röd, skulle nog reta upp många. Kontant Betald är rätt skön. |
|
| Arbete är till för dom som inte kör BMW | |
|
"Arbete är till för dom som inte kör BMW" Klockrent riku! Blev sugen att sätta en sådan "slogan" bak på 645an, passar bra till diamantsvart och tonade rutor! |
|
| Ja det borde reta många | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.