|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Om några veckor ska jag åka på en en tur genom Sverige för att hälsa på i min barndomsort i lappland. Innan jag åker tänkte jag smälla på någon schysst dekal på bilen, mest för att retas lite med mina gamla vänner. Därför skulle jag vilja ha tips på en bra text att skära ut. Eftersom bilen har en anständig mängd krom påhängt så blir det nog också dekalen i utskuren krom. Men vad ska det stå? ;-) Jag har funderar på "THE SIZE DOES MATTER!" men är osäker om det finns nåt mer irriterande. hehe... - Kom igen jag behöver fler kaxiga förslag! | |
| Förslag: Har du råd att INTE köra Bmw | |
|
Pengar är papper 100% Original Länk BMW M3 Din dröm - min vardag |
|
|
Varför dekal på bilen..... var dom dumma mot dig då du lämnade din bardoms hemtrakter. Var stolt för den du är. Stollt norrlänning som inte behöver dekaler då jag besöker mitt kära norrland. /// Tommy NoFear |
|
|
tommysbmw: Haha, nej dom var inte dumma mot mig när jag lämnade norrland! Dekalen kommer att uppfattas som en rolig grej av ironisk karaktär eftersom vi känner varandra mycket bra. Detta har ingenting med din påstådda stolthet att göra. Du har nog missförstått det hela. Denna grej är mer på ett humoristiskt plan men tack för att du tog dig tid att tjafsa om det. =/ Kom gärna med en bra idé på dekal istället! =) |
|
|
Detta är en favorit som garanterat gör folk förbannade. Synd att den är så ful bara: Länk Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Sätter du "Size does matter" på en E38 så är du inte rädd för att få bilen vandaliserad. |
|
Ras.mus |
Det finns en kul text som sitter på en stylad volvo (sminkad gris) i landskrona: "Din dröm är min verklighet" Hade den suttit på en bmw hade bilen blivit repad direkt... |
|
BMW - När Du vill vara Dig själv Carl |
|
| Jaguar hade för några år sedan "Don´t Dream it, Drive It" som reklambudskap. Sitter på nummerskylthållaren på min Jagga. Brukar ha för vana att ta bort nummerskyltshållare med reklambudskap. Jaggans är dock ett undantag eftersom den är så skönt kaxig. Dessutom är den snyggt lackad i british racing green... | |
|
BMW - När Du vill vara Bäst Min: Länk |
|
| Det räcker väl med att ha en dekal som det står "STOCKHOLM" på för att reta upp norrlänningar till bristningsgränsen. :-) | |
|
Bjoerck Stämmer inte alls.Däremot om dom är stockholmare och MP/VP då är det mycket illa. Den bästa bakrutedekal jag sett är ialla fall satt på en skabbigpilsnerjänk "Skratta lagom Svensson din dotter kan ligga i baksätet" |
|
|
Haha.. riktigt rolig läsning! Kalle Hansen: Hyffsat irriterande men inte så relaterad till bilen. E38B12: Ja, risken förefaller väl ganska stor att få bilen smashad för den är hyffsat irriterande. hehe. Ras.mus: "Din dröm är min verklighet" Hahaha *ASG* riktigt bra. Nästan i överkant kaxig. Den skulle kanske passa bättre på en svindyr bil. Jag tror nog också att det kan vara stor vandalismvarning på denna. Ett bra förslag, vi får se. =) bjoerck: "Don´t Dream it, Drive It" Den är riktigt bra. Jag kanske smackar på den. Jaguars reklam men men, stulet smakar ju bäst. =) |
|
|
Det absolut fulaste och mest störande som jag vet är när någon sätter upp sitt namn eller ngt dåligt smeknamn i framrutan. //Schnitzer |
|
| bayern münchen: okej. Men om jag gör tillägget: "STOCKHOLM - Staden som beslutar om vargarnas existens" Funkar det då? :-) | |
|
Ett förslag " Hade inte råd med större " eller "Jag har betalt den själv " ;-))) /// Tommy NoFear |
|
|
Jag varnar er; minderåriga och äldre bör absolut ej läsa vidare :) De två sjukaste dekaler jag någonsin sett på någon bil var dels en som satt på en Peugeot i Malmö, "Att köra Citroen är som att kn*lla sin bästa vän i r*ven, det är rätt skönt men ingenting man gör..." Samt en på en gammal 240 i Halmstad med texten "Astrid Lindgren suger k*k som en Gud!" Vart är världen på väg? Tacka vet jag "Freude am fahren" och "BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den" mfl. :) MVH, E38B12 |
|
|
tommysbmw: Haha. dom var väldigt utmanande. =) E38B12: *ASG* den med Citroënen var fanimej det bästa jag hört på länge. =)) |
|
|
"Hellre rik och frisk än sjuk och fattig" är lite kul även den.. /Christofer |
|
| Det är priset på leksaken som skiljer män från pojkar... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.