|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Skulle nog göra likadant om det nu hände att man blev ekonomiskt oberoende. Skulle fortfarande köra runt i äldre e32 och e38. Kanske ha en 635Csi att ta fram på sommaren. En gammal (Bader Meinhof Wagen) 3.0 vore jävla ballt att ha också. Bearcat: Ser klockrent ut, Funderar nästan på att skaffa en själv :) Denna tråd bidrar till mycket rolig läsning. Keep it up. |
|
|
>>Länk Kanske redan länkats ut! mvh |
|
|
Min bror hade följande dekal på sin gamla 244 för måååånga år sen. "Gör som moderaterna, satsa på dig själv.Run*a i motvind" Varför inte följande; "Tänk vad lack, fälgar och dekaler kan gör med en Trabant" |
|
|
VArför inte "Provkör volvo, det gjorde jag!" Freude am fahren |
|
|
k1mzo: Såg att du hadde länken till JK-Racing.. polare med jocke eller? hur går det med hans saab? The things you cant remember... Did not happen! |
|
|
Trodde det var läken Till Jocke karlssons Hemsida men det var helt fel adress "Länk *S* sorry =) The things you cant remember... Did not happen! |
|
| Om det gäller X5-an: "Min bil driver med alla"... | |
|
"skratta bara, den ÄR betald!" Effekt är inget utan kontroll! Kim Karlsson, Kalmar |
|
|
Jag gillar att jävlas lite med raggare. Så på min trimmade uno står det i bakrutan "REAL MEN EAT PASTA". För jag avskyr den där "real men don´t eat sushi" reklamens om cheva körde med. Så står det "79,5cui OF RAW POWER" i sidorutorna. För det var lika bra att räkna om cylindervolymen till kubiktum så raggarna fattade att det kan gå fort utan bigblock. =D Så hade min far "SKRATTA INTE; DU BLIR OCKSÅ GAMMAL" på sin duett förut. MVH Morgan. |
|
|
Livet äär för kort för att köra Volvo. Ibakfönstret på en 7ser. Räckte för att en ilsken dam gav sig på hustrun till bilägaren utanför ICAaffären, och undrade vad som menades med detta. mrMPOWER |
|
| Skratta inte svenson, din doter kan likka med mig här bak | |
|
Inför genast trängselagifter i Pajala! mrMPOWER |
|
|
PITEPALT världens första JUNKFOOD! mrMPOWER |
|
| Det räcker nog med att ha bilen som den är om man har en X5a med v8,den retar upp dom flesta svenskar i detta volvoöken.Kör själv en MB600,så jag vet vad avudsjuka vill säga,dvs tro inte att du är något bara för du har en merca.Sjuka människor finns det gått om i detta sosseland. | |
|
Bmw-ligan snodde min bil! BMW-Ligan |
|
|
Om man citerar kent westin och skriver "tro inte att du är något baraför att du har en Mercedes" i bakrutan på sin 750, vad får man för reaktioner då? /Mats J |
|
Decibel |
Hade följande på förra sommarens pilsnerbuss (volvo 240) "" Va inte avundsjuk, du kan få köpa den begagnat "" |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det finns en BMW för allas plånbok! Jag har två!! MVH Patrik |
|
"Det är ingen bil, det är en BMW" //Tor |
|
|
Ojj vilken lång historia det har blivit av mitt dekal-inlägg. Roligt att se och jag har skrattat gott åt flera av förslagen. Tyvärr har hunnit att sälja min sjua sen jag tittade in här sist. Jag blev tvungen att få fram en massa deg snabbt till husköpet så bågen och golfen och bimmern rök. Men nu är huset köpt och jag har skaffat en X5'a, en Corvette C5 Cab samt en liten Opel Tigra Cab till damen. Så det är inget synd om mig längre... :) Jag har e-post bevakning på denna tråd och följer den med spänning. :) Ha det gott alla och glad midsommar! (I morgon spöar vi tyskland i fotboll) //Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.