AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
26.816

Tips på irriterande dekal!

Sida 2 av 5
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
"Bakrutedekal"

"BMW six appeal"
Farkost:Länk
Visa användare
133
Morgan_
750iAL -89
eller denna som jag såg en bild på i ett kök som var broderad

"En stor k*k är en klen tröst i en fattig familj"
Kanske "Det man inte har i huvet får man ha i plånboken" kan va något? Den är väl mer självironisk än irriterande dock :-)

Mvh. /Kjell
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
"Raggen Går" Har A-traktor ligan i bynsom jag bor i.
94
2.123
944_Driver
BMW 750iL -95
Skoda Superb -11
996 C4S -03
"Support your local pimp." läste jag har nån gång på forumet. Blir nästan sugen på att sätta det på min halvskabbiga 735i.

//Magnus

Go
393
Golddigger
G11 730d -16
Epa-traktor och en LGF-skylt i bakrutan.. Då retar du nog smågrabbarna :)
Hahaha... många bra förslag!

Kjell Svensson: "Det man inte har i huvet får man ha i plånboken" är en riktig dräpare. =)

944_Driver: "Support your local pimp" Den är lite rolig. Jag har redan en Pimpskylt som man skulle kunna modifiera. Länk

Var det inte någon här på forumet som hade sett en "Fick du kvarskatt, arbetarjävel?" dekal på en 750?
Den tycker jag var mycket underhållande.
Ma
2.231
Mats J
750iA -92 Svart
750iA -91 Grå
Alpina B12 -90 Svart
Min favorit:
Rich people have more fun

Satt i bakrutan på en Lincoln.
Jag funderar på att trycka en till bakrutan på min bil också!

/Mats J
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Tänkvärt är dock att man lika gärna kan sätte en dekal som det står "Repa gärna min bil" på. Då alla föreslagna dekaler här är klart stötande och kommer rendera i skadegörelse på föremålet bakom tejpytan...

/Christofer
Visa användare
1.397
Erik G
X3 2.0d 16 Brunmetallic
"Nolltaxerare!" Kanske kan fungera :)

Min: Länk
Ja
166
Jasmin.moberg
2004 BMW 545i
2004 Z4 2,5 Cab
Den här tråden var kul att läsa ;)

Kolla länken: Länk
Dekalen Kalle nämnde hade jag på en äcklig gammal Mazda som jag pendlade med i vintras. Direkt efter bilköpet begav vi oss till Hobbex för att förnedra den japanska lilla bilen. Vi hittade allt möjligt, men den störda dekalen var lagom smaklös och vulgär. Givetvis blev det Wunderbaum och lite annat äckligt skräp också. Som avslutning på mitt ägande, placerade jag oplanerat Mazdan i ett träd som tack för problemfritt tjänande. Nästan så man får dåligt samvete, men sen kommer jag på att japanska bilar saknar själ, och mår genast utmärkt igen ;)

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
racecruizer: "Fick du kvarskatt, arbetarjävel?"
- Hmm... Jag tycker den känns mer otrevlig än irriterande. =/

Mats J:" Rich people have more fun" Hehe.. eller en fet dekal "Cash Is King!"

Erik G: "Nolltaxerare!" Den är riktigt kaxig men med tanke på att jag är bolagsägare och min sambo arbetar som redovisningsekonom på en revisionsbyrå kanske det blir lite väl utmanande. ;)

js
42
jsvedin
Alpina B10 4.6 142/1 -02
Kan inte låta bli att berätta vad jag såg för många år sedan på en stor Merca.

"Den här har du inte råd med sosse!"

Man hade nog behövt livvakt till en sådan bildekal;)
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
Väldigt sällan man ser bilar vars ägare klistrat på märken som anknyter till något parti.Förr(80-talet)såg man alltid Sosse,M,Folkp,vänstern,centern märken på bakrutan t.ex.
"Jag gav 760 000 kr för en bruksbil, vad gav du?"
Eller en amerikansk plansch för auktoriserade, begagnade BMW jag hade för 10 år sedan "Don't dream it, drive it..."
E38B12: Hahaha, den första ;)))))

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
gu
144
gustaf
120i M-Sport 2007-08
Såg EBITA (Earnings Before Interest Taxes and Amortization) som reg. plåt på en SL55:a. Kanske passar på en 7serie också. Tyckte iaf att det var sanslöst roligt när jag såg det. Men det gäller nog att man är lite bevandrad i ekonomi om det roliga skall uppfattas.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.