AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
6.272

Då var det dags för min bil att bli vandaliserad:-(

Sida 3 av 3
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Då kan man inte tveka en sekund, bara att köra på personen!!!
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
...och sedan lägga i backen.... :)
Räcker det inte med att bara gripa honom? Det är ju det som är meningen att man skall göra. Har man dessutom tur så gör personen motstånd vilket ger full rätt att använda det våld som krävs -- bara fantasin sätter gränser..
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Oftast räcker det inte med att gripa honom. Han är tillbaka ganska snabbt och håller på lika mycket som innan. I alla fall brukar många göra så. Jag förstår om många vill ta saken i egna händer. Dessutom gör många så nu förtiden.

//Schnitzer
Ja. Har full förståelse att folk vill åsamka ett visst fysiskt lidande för sådana här personer och jag tycker verkligen att det skall vara förknippat med viss risk (för stryk) att jävlas med andras bilar.

Men var smart och gör det snyggt så att polisen inte behöver gripa dig med.
Halloj!

Nu har jag hämtat ut bettan från lackeraren och är mycket nöjd med resultatet. Ingen nyansskillnad alls. Och framförallt så behövde jag inte betala någon självrisk. Nu får man bara hoppas att bilen förblir repfri.

MVH Dominik
Visa användare
51
Alpina B10 4,8
Delägare av en BMW Alpina B10 4,6 V8
Lider MKT med dig Dominik
Har själv har en BMW M3 1997 coupe estorilblå svensksåld som det stalfronten,bakkofångaren och lister på samt backspeglarna på i Halmstad, inte kul att köra hem bilen till Mö sen den sommaren.
Sen när jag pluggade hade jag en BMW 318i 1994 svart mettalik sedan med Riger M3 frånt,M3 orginalbakkofångare,lister och speglar. Den stal de orginal M3 E36 kofångaren på 3ggr även omjagsvetsat fast byltarna på den, sen bytte jag tillRigeroch den försökte den oxåsno. Bakkofångaren stal de en gång,listeroch backspeglar en gång oxå. De har även sparkat på den och repat den samt hällt frätande syrapåfälgarna och däcken när de inte kunde sno dem och få av dem, detta hönde påKöpenhamnsvägen,professorsgatan,polgatan och vid ett antal andra adresser. Den fina stereon för runt 25lakan har de snott en gång med.
Har även blivit prejad av en annan bil när jag körde i Mö vid Nydala/Hermodsdal en natt men jag lyckades komma undan med bara en backspegel krossad och repor på dörren. Lyckades dock taregnummer på andra bilenoch polisanmälde händelsen osv....
BMW Alpina B10 1998:an som min far och jag har tillsammans i Mö har har vi oxå råkat ut för saker med TYVÄRR.....
Folk har repat den och sparkat på den..... Numera är hela bilen omlackad och ställs aldrig i stan och är alltid inlåst när den inte används... Samma sak har hänt med min mors lätt stylade Renault Clio........
Va ska man mer säga folkkan inte låta bli och jag BLIR SÅ J*VLA ARG!!!
Kör numera Skoda Felicia i Sthlm och ska köpany BMW när jag har fått min garage plats med bur i.

MVH
David

Mr.Alpina
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.