|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
| Vänta.......snart får du väl 20k i mellan=) | |
bmw,m3 |
Han ger mig 15000 i mellan om affären sker i dag innan 18:00 men vet fortfarande inte om de är en ok affär. 15000kr är ju inte så mycket pengar de kan men ju lätt lägga ut på 540 typ vaxning, vita blinkisar, fälgar, sen är pengarna slut å man står med en 540 i stället för en 750, så jag vet inte vad jag ska göra, måste bestämt mig senast kl 18. |
|
Du verkar ha - inte så lite - beslutsångest. Singla slant! |
|
| Personligen hade jag aldrig gjort det bytet om det inte var något fel på 750:n som gjorde att jag ville bli av med den. | |
bmw,m3 |
inget fel alls på 750 spinner hur fint som helst i motorn + lådan växlar mjukt å fint. De ända felet på 750 är att eller fel å fel måste köpa nya vindrutetorkare även skulle de vara fint med lite större fälgar. kollade med försäkringsbolaget vilken dom värderar högst, dom sa bara att dom går ut på nätet å kollar vad en bmw,n står i sen går dom efter de. vet inte om dom går efter bilhanlarna eller privat marknaden ? men går dom efter privat marknaden så blir de en rätt stor sskillnad i pengar 750/540 då räcker de inte med 15 lök. så de blir nog att åka 750 tror jag ångrar mig vid ett byte. Men vad tror ni? tro ni de är lättare att byta sig till en jeep grand cherokee med 540 än 750 ? |
|
goddamit! Byt inte ut den, utan glid runt i sommar i din snygga sjua, sedan byter du i höst när det dyker upp nya bytesobjekt!! /Astroboy |
|
|
Ja vad ska man säga det är lika kalla bilar bägge två om inte 750:in är ännu kallare eftersom det är en v12 som dricker en satans massa bensin + är dyr att serva + kostar flis om det går sönder nåt.................... Med ett bensin pris på 12 kr litern så backar väldigt många tror jag.... Man får ju skänka bort sina bilar idag då importens era har slagit ut beg marknaden, bilar är ju sällan en vinst affär utan genererar bara - på kontot tyvärr, tråkigt nog ..... /Niklas |
|
bmw,m3 |
Hej! visst är 750 svårsåld, men att den dricker mkt bensin de kan jag apsolut inte hålla med om ligger man i normal körning så ligger den på knappa litern, å de är ju helt ok för ett stort skepp, men gasar man på å kör sportigt visst då vill den ju ha mer soppa. men den där 540 hoppar jag av, fick 15 imellan men tror den va lite dålig i motorn hörde ett underligt knackade undertill av motorn, + en del rost (inte kul) så jag letar vidare efter någon annan bra bil. Mvh |
bmw,m3 |
Hej igen! fick ett mail om ett byte idag från en som heter kent svensson från blekinge län. tycker jag käner igen han på nått vis har han varit uppe på tråden någon gång innan här på forumet kanske? länk Länk de va denna jeepen han vill byta mot min 750, den ser ju fin ut. finns de någon här på forumet som bor alldeles i närheten som kan ta en liten titt på den kan bjuda på en middag om de blir en affär. Mvh |
|
Hallå bille! rejält överpris på den jeepen tycker jag! om jag var du skulle jag ha 20.000 i mellan! jag tror inte man får ett öre mer än 50-55 k för en gammal 94a, om ens det. BMW CS #5139 |
|
bmw,m3 |
De är nog sant de! tänkte höra med han om han ger nåt i mellan, men tror han håller på med bilar, så då blir de väl svårt, har en liten aning vem de kan va. Mvh |
bmw,m3 |
Hej! Annars är de en kille som vill byta denna bil mot min länk Länk Kan de kanske vara ett bra byte? Mvh |
|
kent svensson brukar annonsera en massa olika bilar på blocket, bilbörsen mm, mycket BMW, tror han har firma i sölvesborgsområdet. BMW CS #5139 |
|
|
mitsubishi 3000 GT brukar ha dubbelturbo V6, denna verkar vara en amerikans snikmodell utan turbo, därav den lägre effekten. Jag tror inte att den är värd dom pengarna, i alla fall hade inte jag velat ha den, men de är jag de! BMW CS #5139 |
|
bmw,m3 |
Nja den känns inte helt rätt att byta sig till litr för lite hk för en sådan bil tycker jag i allafall. men kanske den kan vara mer lättsåld än 750 om man sätter ut den för 79900 som min ligger på sen givetvis lite prut på de. Mvh |
|
Tycker även att 3000 GT:n var lite dyr. Får man inte turbomodellen för ungefär samma pengar? ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.Länk |
|
|
Nyare jeep för samma pengar. kanske kan du få några kronor imellan? ful båge fram bara. Länk BMW CS #5139 |
|
|
bmw,m3: Du vill verkligen bli av med bilen:D Micke K. Länk |
|
bmw,m3 |
Hej! jo så kan man se de, men jag har haft den alldeles för länge är riktigt bilbytar sugen, men man måste ju hitta rätt bil att byta med de är de som är de svåra. Mvh |
|
bmw,m3: om du har kört en e38 länge, byt för guds skull inte den mot en Jepp eller annan SUV liknande fordon, du kommer att bli grymt besviken på väghållningen... jag vet vad jag pratar om, har haft en Terrano förrut... Micke K. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.