|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
kilroy |
Utan jämförelse Johan Sunessons Dinan S2 M5...den är inte bara en formidabel Porschedödare på autobahn, 0-100 på 4.3 sekunder gör att Audis värsta turboladdade 4-hjulsbilar får spel vid rödljusen...utom när det är halt...Mvh kilroy"Statistik är som en bikini-visar mycket men döljer det mesta" |
|
hehe jag tror nog jag har kört varenda jävla modell Ursäkta mig ... jag jobbar på ettt bmw garage =) //Divan |
|
|
M5 E34! //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
jag vet inte vilken som e bäst men rolig att köra e nog enligt mig z3 m lite vikt mycket kraft själva bilen i sig handlar inte mycket om snabba farter utan acceleration i MASSOR //Divan |
|
|
Häftigaste BMW-upplevelse jag varit med om, var när jag som 19 åring fick provköra en ny 633 CSi, året var 1977! /A |
|
|
Ny favorit: 535dAM E60. Herregud vilken bil :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Ny favorit: 750i E65. Heaven on wheels ;D | |
|
Kalle Hansen: Måste hålla med dig om att den är underbar att köra. Likaså 545i E60. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Samma som Kalle H. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| E65 750i som jag kommer köra på bmw on tour när dom kommer hit upp i skogarna | |
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Min BMW 850. det är roligt att läsa om alla bilar ni kört, men många har missat BMW 850 ? hur kommer detta sig? Ps. Jag lånar inte ut mina bilar..:-) mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
hehe sant ingen 850 har själv inte kört den fast har för mig att dem slukar soppa //Divan |
|
|
E34 M5 3,8. Utan tvekan. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
BMW-Båstad; Jag har åkt 850iA, tyvärr ett risigt exemplar, bland annat var elstolen på passagerplats trasigt= dåligt benutrymme, sedan känndes den slö med automatlådan, jag skulle passa bättre bakom ratten till en fin 850i 6vxl eller 850 CSi, så tyvärr mina erfarenheter av E31, är inte bra, tills dess jag får köra en manuell E31, passar jag på modellen, men det är min systers absoluta favoritbil, så med lite lycka kommer det finnas en i familjen;) Mvh Stephan |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Jajamensan, det går att tömma tanken 90L på mindre än två timmar...men då har man roligt för pengarna det vill jag lova.. Men i normal motorvägsfart (145 kmh) så drar den ca 1,1 L/milen och kör man 110 km/h så landare det runt ca 1.05 L/milen mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
V12 LeMans |
Har kört manuell 850i , när de var nya , trevlig bil men nya 750i är min autobahnfavorit (Alpinorna får väl inte vara med här ? ;-) ) . Kanske mest imponerande med man. 850 , är att man kan ligga i 30 km/h i sjätte växeln och gasa på utan protester . |
|
BMW-Båstad: Jag börjar känna igen min förbrukning som jag hade på min 750 -91 :) //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
E30 M3, deifinitivt mest underhållande bilen jag har kört, men 730i är underbar komfort i.. *För att du älskar att köra* |
|
| 325 e30! | |
|
Bäst är väl 645ci -04 Men klart roligast var när jag -88 provade en silvergrå metallic 323i -82. hade själv en 320i-80. Och jäklar vad den gick bra, det var en drömbil! Bara en sån sak som dom dubbla avgasrören med skilda ljuddämpare. Hade köpt den om det inte vore för att en servicekille samma dag berättade att motorn tappar i effekt om den gått långt. Den hade gått 10.000 mil och hade en spricka i vindruta. Det blev en 325:a ett år senare istället, inte så dum den heller. No More Limits! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.