|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk (pdf-länk sid 5-6 nånting). Sägs vara en kopia på den Smartab säljer med enda skillnaden att höljet är i plast istället för aluminium. Tror att märket heter Kraft förövrigt. ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.Länk | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Identiska specar med den maskin som Rusta säljer för 399kr. Och våra tester säger att det är bättre att köpa en för 399kr än 799kr:) ///MVH Hasso Länk |
|
Nej den är ju inte direkt prisvärd om man jämför med Rustamaskinen (om man inte jämför med den som Smartab säljer ;), tyvärr ligger närmsta Rustabutik i Luleå så jag kommer nog att gå på denna maskin. ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.Länk |
|
|
Länk säljer även de en identisk Rustamaskin för 399:- Länk Mvh |
|
| Ajajaj, 398:- ska det stå! =) | |
|
Trodde inte clasolsson hade postorderförsäljning, men det har dom ju! ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.Länk |
|
|
Rusta tar 499:- för sin maskin idag. Jag var där och kollade. Men den något "bättre" Micro maskinen kan nu köpas för 699;- och då ingår en flaska valfritt vax. Om man dessutom skaffar Micro kort så får man 50:- i rabatt. Jag som har företag skaffade ett Micro företagskort och fick då 15% rabatt på hela Micro sortimentet. Med andra ord. 699:- - 50:- (kortrabatt) - 150:- (Vax) - 105:- (15% företagsrabatt) = 394:- för en kvalitetsmaskin med SKF lager. Mina tester visar att Micro är ett bättre val. ;-) |
|
|
PowerMac: Hur fick du det till 394:-? 699:- -15% = 594:- Men visst är det billigt ändå och lagrena lär ju hålla... =) Mvh |
|
| rob_t_j72 Som jag skriver ovan 594:- minus 50:- i nyteckad kortrabatt, minus 150:- för vax, blir summa sumarum 394:-. Fast du får betala 544:- i kassan. ;-) | |
|
Har köpt rusta maskinen, konstaterar att den låter något fördjävligt... |
|
|
Vad tror ni om denna då? 499:- är nog inte oscillerande eller excentrisk gång på den verkar va en kopia på makitas variant Länk (länken funkar bara i ie6 av nån anledning) |
|
|
Bemmw: Den där ska man inte köpa om man inte VET vad man gör! Risken att fördärva lacken totalt är MYCKET större än med en ocillerande maskin! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
bustorp |
Den maskinen köpte jag för att testa o ev. ha i reserv OM Flexen mot förmodan skulle paja. Nu får Flexen vila sig efter 14 års prickfri tjänstgöring i stället. Väl värd pengarna skulle jag vilja säga. Har använt den flitigt utan problem i ett halvår nu o är mycket nöjd. Man vet ju inte hur länge den håller men min har i a f betalt sig så när den pajar så slänger jag den o köper en ny om garantin gått ut. Beakta dock det Micke Olsson skriver. Den är inget för nybörjare...... "Ödmjukhet inför kunskapen" |
bustorp |
pgr69: Dom ska låta så....Ett par radiohörlurar tar bort det problemet :) "Ödmjukhet inför kunskapen" |
|
micke: har polerat en helt nergången billack med en "vinkelharry" av märket bruksbo samt autosmart R1 rubbing, dock reglerbart varvtal och 350W effekt ___ Mvh Patrik N. |
|
|
med mycket gott resultat glömde jag att säga ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Jag sa inte att maskinen var dålig för det har jag ingen aning om. Jag sa att man inte ska köpa en sådan om man INTE VET vad man gör. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
bustorp: he he! jotack nog låter den allt, dock fanns det ingen som helst manual med maskinen och jag har INTE DEN BLEKASTE aning om hur jag skall använda den... smart köp eller hur! men men jag har nu läst mickes "manual" och blivit lite klokare så jag skall nog börja på min gamla urblekta ådi(röd solid lack!) i alla fall innan jag sätter den i plåten på min beemer. Mvh PG |
|
|
Köp Bilsport nummer 11 Länk för att få lite kött på benen. Jag var på poleringskurs och har skrivit en artikel på fyra sidor om det. Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
Carl Adam Andersén |
Är den maskinen för 495 hos verktygsboden endast ihop med en lammullshätta? Eller har den kardborr för vanliga i skumgummi också? Renovering av en M535, E28styling och annan E28 information Länk |
bustorp |
Ingen kardborreplatta till min (köpte maskinen på karlsson´s) "Ödmjukhet inför kunskapen" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.