|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Stackare! såg din bil stå och brinna på mälarvägen. synd på riktigt fin bil, va hände igentligen? såg även bilen i viksjö, i dendär industriområdet. Mvh Oliver Vit m535! |
|
|
Det var tråkigt att detta hände. Finns det ngt nummer till dig Richard som man kan nå dig på? Är intreserad av vissa delar. Mvh Mattias |
|
|
hej alla. jo de va ju tråkigt som f*an såklart att de där hände. men nu har jag nya projekt med min 323a istället. :-) men i alla fall, de va länge sen de där hände å allt som gick att rädda från den bilen e sålt sen länge tillbaka. så... /Richard |
|
|
Vad har du för planer på den nya bmw då? Du har inte lite byggbilder ifrån den gamla e34? Håller själv på att montera turbo på min 535 E34. Mvh Mattias |
|
|
jo nya planer är att styla å trimma 3an lite bara. jag har precis köpt mig en ny front till den men har redan ångrat mig. så typiskt mig. Länk är annonsen till den... om nån vill köpa. men planen är att göra en M3 kopia (såklart utan M3 märken, för de e ju ingen M3a) men allt annat i övrigt. Så ja ska på nått j*vla vänster försöka få på original M3 kjolpaket komplett. å så har jag redan Original M3 E46 bromsar och OK runt om. så allt ska bara vara originaldelar är det tänkt, bäst å diskretast. om bilder på mitt gammla bygge så har jag bara det som jag redan har lagt upp tidigare i tråden. /Richard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.