|
Sida 7 av 11
|
|
|---|---|
|
mip: Ska du köra mer bana i efterhand och dessutom ha en godkänd hjälm är det Peltor G6 som gäller. Inget annat så vida du inte har internationell licens. Kostar cirka 2300 kronor. För SS duger det nog med en moppehjälm eller likvärdigt iofs. /Anton |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
540IS: mekonomens ruttplanerare säger 5 h 12 minuter uppsala-emmaboda i laglig fart. Vi som inte har så många hkr får åka dagen innan :) ///MVH Hasso Länk |
| avgång 04'00 då - phuuu | |
|
540is: Enligt Tomtom... Knivsta station --> Emmaboda flygfält = 6:01 timmar och 509 km. Hehe, du får åka tiiiiidigt. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Ok då ni vinner jag ska köpa en moppe. | |
|
mip, Du måste köra BMW för att få vara med :) |
|
|
Hur funkar det med avanmälan? Det blir nämligen väldigt tajt att få ihop det... Synd, för det skulle verkligen vara kul att se vad m3:an går för nu.. Keep up the good work! |
|
|
Tjoohoo ! Snart är det lördag ;) |
|
|
triss: Maila mig så ska vi lösa det på smidigast möjliga sätt. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
En annons med en fyndlåda innehållande elektronik, stereo, larmprylar mm till BMW som jag tar med mig i morrn finns upplagd på Powerbörsen. FP |
|
|
Vad tror ni om väderutsikterna, här på västkusten har det regnat hela veckan och det lär fortsätta över helgen. :( Fredrik M |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Den enda fläck som Tone visade igår med hyfsat väder på Lördag så ut att vara Emmaboda med omnejd. Sedan om det stämmer vet jag ej, bilen är ren så varning utfärdas :) ///MVH Hasso Länk |
|
Det blir nog till att räkna med regnskurar. Men visst kan det bli gluggar med sol också. FP |
|
|
Regn utlovas imorgon, så medtag paraply och oömma skor. Detta borgar ju för fina bredställ på banan, och det är ju bra :D Mvh, Kalle |
|
|
Det är ju nästan så man är sugen på att åka upp och kika :) // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
Synd att vägarna Malmö - Emmaboda är bland Sveriges tråkigaste :P Får se hur jag gör... |
|
|
Klart ni ska åka upp! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
E38B12, det får vi kompensera med att köra fortfare :) // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
Micke, jag kommer om jag bara kan få på däcken på mina nyrenoverade fälgar :) // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
Kommer upp och glor :) E38B12: Försök inte inbilla oss att du har viktigare saker för dig ;) Mit sportfahrwerk sind alle Landstraßen spaß! /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.