|
Sida 2 av 11
|
|
|---|---|
|
hur långt är det från Malmö till Emmaboda? __ ///M som i Mugge. |
|
|
Mugge: ca:22,6 mil enligt Bilsports hemsida:)) |
|
|
nästan pendlings avstånd :-) Man kanske dyker upp. __ ///M som i Mugge. |
|
|
Mugge: Det gör du rätt i ! Avståndet är inget hinder! :-) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Jag kommer definitivt. Man måste ju rasta bilarna när det finns chans. Keep up the good work! |
|
|
Lär kika förbi jag också... /Johan Min bil: Länk HRE H&R ACS Arqray |
|
DanneE |
Klart man kommer, bara 8mil bort ju! :D /Daniel 320dT M ´05 - 19" OZ & Coilovers monterade! Mer info: Länk |
|
Får man köra på banan om man förlorat körkortet? Bilen kan man ju transportera dit med annan förare... MVH /Jonas BMW CS #5871 |
|
|
TCG: Enligt polisen är det ok att du kör på inhängnat område vilket detta räknas som. Frågade även på Bilsport och dem visste inte riktigt så jag får återkomma med ett helt korrekt svar så fort jag vet 100. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Som Anton frågade, blir det bara tre varv totalt? ------ BMW CS #04839 |
|
|
Davve: Svår fråga, förmodligen så blir det mer men det vet vi inte helt säkert. Allt beror på hur bra allt löper på tidsmässigt. Pratade med Bilsport i går och dem hade någon ide om att utöka tiden för att kunna utnyttja banan mer optimalt. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
TCG: Fick följande från Bilsport nyss... "Det är ok att köra för killen som blivit av med körkortet. Dock måste det på ngt sätt kunna bevisas att han har haft körkort." Förslagsvis så mailar du mig ditt personnummer så ska jag "kolla upp dig". :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
För er som behöver någonstans att bo så finns det tips på den här sidan: Länk Så ses vi där ;) "Bilar som inte driver bak är trasiga!" Länk |
|
|
Ok, det försvann lite inlägg här i kraschen power hade igår. Nåväl, det är bara timmar kvar till anmälningssidan öppnar, undrar om det blir något drag efter platserna? Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Nu är klockan 12. Var anmäler jag mig (hela paketet inkl. körning ) ? | |
|
Du är sent ute Hobbe. Redan fyra inne. :-) Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Finns det nånstans där man kan se vilka som anmält sig? Man vill ju se vilka bilar som kommer.. Keep up the good work! |
|
|
Det finns det tyvärr inte publikt, men jag kan meddela att det är "en bunt M3:or" som anmält sig :-) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Micke, jag hittade dit själv :) Nu ska bara pengarna flyttas över... |
|
| Klart ! Emmaboda here I come :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.