|
Sida 10 av 11
|
|
|---|---|
|
Tack för bilderna, värdefullt för oss som inte kunde närvara... Micke K. Länk |
|
|
Instämmer! Måste fixa en lite sportigare bmw så man kan vara med i framtiden. "Viola" vägrar ställa upp på sånt där.. hon tittar gärna på dock på alla blanka ungtuppar med spanska växellådor... Markis |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Nu har jag suttit och tittat på bilder så modemet ryker. Det blev en riktig bra träff även om vädret såg lite lurt ut på morgonen. Alltid roligt att träffa "gamla" och nya ansikten, alla med ett leende på läpparna denna lördag. Personligen, E28-fan som man är, tyckte jag att M5an var underbar både att se och höra. Speciellt tack till Tomas "Gullabo" och Markus från Bilsport. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Hobbe: Hjälte är att ta i så det ryker men tack ändå. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Verkar ha varit ett mycket väl genomfört arrangemang. Kul med alla bilder, det är inte utan att man blir lite körsugen. Hasso mfl. verkar ju ha haft meningsfull fritidssysselsättning i fontänen... /330 Tror att han hittat sin kärlek. 5 meter brittisk limo med V8, massor av kohud och en halv regnskog i inredningen. |
|
|
Jag vill också passa på att tacka alla som var med och gjorde lördagen till en toppendag. Det arbetet som vi som arrangerade det hela blev mycket värt inte bara för oss utan även för andra. Vi ses förhoppningsvis nästa år igen. "Bilar som inte driver bak är trasiga!" Länk |
|
|
Jag stämmer i bäcken med övriga, ett stort tack till alla som gjorde detta till en helg jag inte glömmer på länge!! extra tack till Micke & Anna för gästfrihet och en underhållande helg HELA tiden. oxå cool var att man fick uppleva en bunke Ferraris på söndagen, helt klart sevärt. många crazy minnen med mig hem i ryggsäcken.. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
|
En annan körde ju vilse i de Småländska urskogarna. =( Efter 5 timmar och 40-45 mil senare var jag hemma igen. Skönt att ni andra hade en bra dag. Mamma, till julklapp vill jag ha en GPS... Fredrik M |
|
|
Fredrik M: Lite synd för det tar bara 18 minuter mellan Tingsryd och Emmaboda om man står på lite. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Det skulle vara kul om någon av er som filmade kunde lägga upp filmen på nätet. Jag skulle jättegärna vilja ha Gullabos samt min körning med den santorinblå M3E36 med regnr TYE148. Mip |
|
|
Jag vet att jag var väldigt nära och snurrade ett tag, det irriterar mig mest, men när jag sedan upptäckte att jag nästan var i Älmhult igen så orkade jag inte vända. Klockan var då ett så jag hade väl inte varit på plats förrän bortåt två snåret om jag hade vänt. Håller mig till träffar på stora orter i fortsättningen... Fredrik M |
|
|
Stog o bytte däck 01.00 på fredagnatten, sen visade sig att ett backdäck vägrade öppna ventilen, o släppa in luft... det plus ihållande ösregn gjorde min frånvaro - extra jävligt att se att ni hade bra väder nu ... :-( kul att höra dock att det var lyckat ! |
|
|
Då var man tillbaka i El Stockholmo, efter en mycket trevlig helg i Småland. Även jag måste få sagt att det var en väldigt kul dag i Emmaboda. Trots att man vaknade av åska och ösregn kl. 6 på morgonen hos mina föräldrar, som bor 7 mil bort från Emmaboda, så blev det ju perfekt väder vid flygfältet. Visserligen försvann putsen på vägen till Emmaboda, men huvudsaken är ju att det blev bra körning under dagen. Alltid roligt att få demonstrera att även dieselbilar kan göra bra ifrån sig... Upplägget på dagen var också mycket lyckat, med Gullabos rutinerade tips ständigt tillgängliga! Tack för en mycket lyckad dag, och hoppas att vi ses på racingbanorna snart igen! --- Mvh Erik --- www.jirhall.com www.gotlandring.com www.grc.as |
|
|
Just det, tack också för alla bilderna som ni har lagt ut. Det var en ordentlig och fin dokumentation som ni har gjort. MEN, varför kan jag inte spara ner bilderna på min dator? När jag klickar på "Spara bild som" så kan jag bara välja att spara som bmp-fil, vilket ju är helt galet... --- Mvh Erik --- www.jirhall.com www.gotlandring.com www.grc.as |
|
|
Byt Bil, rensa cachen i din maskin och gå in på sidorna igen så lär det gå bättre :) // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
mip: Det är inte säkert att all körning med just din bil blev filmad, men säkerligen finns den med i någon utsträckning. Jag skulle tro att film läggs upp när redigeringsarbetet är klart, förmodligen i samband med det kommande reportaget... :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Byt Bil: Som tsaros säger, eller så byter du webbläsare till t.ex. Opera eller Firefox ;) Vill även passa på att tacka mina arrangörs- och funktionärskollegor för ett bra jobb, samt deltagare såväl som publik för ett mycket trevligt arrangemang. Förhoppningsvis tyckte även grabbarna i T4:an, med byns största vinge, att evenemanget var sevärt ;) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Film från träffen kommer eventuellt under vecka 24. Mvh, Kalle |
|
|
Hur går det med den utlovade filmen?? Keep up the good work! |
|
| Har vår egen Kalle "Spielberg" Hansen fixat klart filmen ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.