|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hallo tänkte bara kolla runt lite på forumet hur måga det är som har diff på sina 328:or. Jag har det inte på min :( Blir garanterat att köpa en bmw med diff nästa gång :) / KEN Länk | |
|
Jag har diff på min 328, har även diffbroms/diffspärr, vet inte om det är standard på touringen... ///Tobbe |
|
|
jag har oxå diff på min Mvh Jordan |
|
|
Alla har ju diffad bakaxel,alltså att om det släpper på ena bakdäcket så slutar det att driva på det andra!!!!! DIFFBROMS/DIFFSPÄRR är det du menar, vilket inte alla är utrustade med!! Tex: om det släpper på ena bakdäcket så kopplas det andra in efter ett tag! (med 25% verkan, om den har 25%ig spärr m.m!!!!!) |
|
|
Ja precis maiden det var det jag menade:) har du det på din ? / KEN Länk |
|
|
Jasså inga mer som har diffbroms ??? / KEN Länk |
|
|
Hur vet man det? 328 Coupe 95/02 |
|
| Jag med | |
| det är ju väldigt få som har det men det skulle verkligen behövas på en bil med nära 200 hp | |
| Hur ser om man har det? | |
| jag har diffbroms men jag har ju en 325a :) | |
|
tror inte jag har ngn diffbroms på min 320i -92 men jag kan rita munkar hur länge som helst.. drar alltid i sidled när man skickar i tvåan vid acc.. mvh Anton |
|
|
Jigga: deutmeyer328: Man tar och hissar upp bilen bak sen snurrar man på ena hjulet, följer det andra hjulet med så har man det annars inte. Starkfredrik: snygg färg:) är det eukalyptus röd? / KEN Länk |
|
| Ja det är eukalyptus röd. | |
| Men eukalyptus ser finast ut när solen ligger på | |
| Jag har det på min 328a -95 import... Urkopplingsbar antispinn också... | |
|
Ok peter, önskar jag hade det å har asc men ingen diffbroms då, är säker på att du har det och antispinn? / KEN Länk |
|
|
starkfredrik : mjo är nog sant d. / KEN Länk |
|
|
Jag hade det på min 325:a och jag saknar det verkligen på 328:an. |
|
| Jag har det på min 325:a och det riktigt bra under vintertid. | |
|
Ja Simon nästa bil blir garanterat med diffbroms: visste du att det inte var det på 328:an när du köpte den? / KEN Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.