|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Bilen dog, inte kompisen. Hon hade inga fel forutom några glasbitar i handen. Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
| jag hittade en död mus i kupefilterlådan ganska torr men det luktade nog kräfta innan den torkade. | |
|
Lönständer i en Ford sierra. ÄCKLIG bil på flera sätt! -Phil |
|
|
MOSSE Du har så rätt , Så var det ;) |
|
|
Jag har hittat läppstift och pengar under stolarna, dock D-Mar som inte går att använda idag :) //Schnitzer |
|
|
oöppnad kondom vid köpet av min första bil, en fem hundra lapp i 325'an och senast 100 euro när 328 köptes.. behind a great man there is a great BMW |
|
|
p-böter i gamla 525:an under passagerar sätet.. och krossat glas under förarstolen i nuvarande bilen.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
En bratwurst i vaccum paket från Konsum anno 1996 ( detta var 2000.. men tack vare/ p.g.a. vaccum paketering helt ätlig ut.). hittades under passagerar stolen på en gammal firma 945:a (utan AC....) jag övertog... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Har hittat ett trä ben o en död pappegoja under baksätet........ | |
|
Lite sågspån samt en päronsodakapsyl under baksätet i min bil, annars kliniskt ren. Bilen: Länk |
|
| parkeringsbiljetter från tyskland i förra 325 an. Cologne av märke dyr, och ett cigarett etui i guld i min första bil, en 750iAL. | |
|
Man ska alltså importera en 7-serie om man vill hitta de mest värdefulla fynd ;) ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.Länk |
|
| ///Eriksson: U know it ;) | |
civilization |
Hårnålar i askkoppen och en död mus i motorhuvsisoleringen. |
|
735: Halmstrån i stora delar av bilen. 740: Godis + godispapper i hela bilen, cirka 0,5 kg torkat gelégodis i armstödet bak... Så hitta jag en löstagbar dragkrok samt tillbehör också, inte visste jag att jag köpt en bil med drag :) P944: En enorm rostig skruvmejsel under golvmattan under förarstolen. Hur någon kunnat glömma den där är ofattbart. //Magnus |
|
|
Massa små mynt. Skruvmejslar av olika slag. Glas spitter. Med mera, men inget speciellt ännu! Bmw 325 -89 |
|
|
Ett pokemonspel, delar från Kinderägg-leksak, franska mynt, starwarsfigurer. Den första ägaren på bilen var en bank i Paris, andra en ingenjör vid franska motsvarigheten till NASA. Undrar vems starwarsfigurerna tillhör? \\Mikael |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.