|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Detta kanske gäller främst när man städar ur bilen rejält efter begagnatköp, men alltid dyker det upp något under vårstädningen :) Själv har jag bara hittat lite krimskrams och lite pengar, men någon måste ha hittat mer eller mindre konstiga saker ;) ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.Länk | |
|
Länk väl värd att läsa vid lämpligt tillfälle... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
tvåtakt |
Tre stycken hagelpatroner fasttejpade under instrumentbrädan på en Volvo 142. |
| En slemmigt sak som morsan trodde var en kådis men visade sej var en ngn frukt av konstigt slag ;) | |
|
Drygt ett kilo havre när jag övertog farsans Volvo 245:a för sisådär 15 år sedan. En del av havren hade börjat gro i reservhjulsbaljan :-O Mvh. /Kjell |
|
|
Hittade en brevvåg under passagerarsätet på min.. med tanke på att jag vet att tidigare ägare inte "har rent mjöl i påsen" bla sysslar me drogaffärer så råder det ingen större tvekan om vad den fyllt för funktion. //Eddie - Freude am Fahren\\ |
|
| En lösnagel under baksätet hittade jag. Usch äckligt!! | |
| Några småsaker jag har hittat är mobiltelefoner under baksätet, rayban pilot solglasögon... Bland annat! | |
Carl Adam Andersén |
Ett 20x20 xm stort rosthål i golvet. |
Reven |
Var ju tvungen att städa idag eftersom man verkar kunna göra fynd ;D Det enda jag hittade var 1 deutsche mark! hehe Måste legat där sedan importen -96. Jocke ___ Min röda pärla: Länk |
| Hittade en använd kondom under baksätet på en polares gamla bil, om jag inte minns fel tror jag det låg ett par trosor eller nåt annat underplagg där med :) | |
| En gång hittade jag två små Jack Daniels under sätet på min hyrbil i USA... | |
| En kniv, patroner och en hylsa eller vad det nu heter låg i Jaggan då jag köpte den. Ja och cd-växlaren full med Fogerty då förstås. | |
|
Innanför tyget på insidan bakluckan på förstabilen, en Volvo 145 -74, hittade jag en dit-tejpad masonitskylt med en liten text om vad tjejen som köpte bilen begagnad 1977 hette osv... Djäkligt skoj! =D /Jörgen -- Merit: Växlat till 3:an i 160km/h med en Volvo 240. Kopplingen sa pang. |
|
| Ett singnerat cd omslag av Uggla låg under baksätet i M3:an | |
|
Jag glömde en teleskopbatong under sätet på en gammal 323. Nån som har städat fram den? ;) Min kärra Länk |
|
|
MNS_M3 Var det måhända Ugglas förra bil du köpte? :)) |
|
tvåtakt |
På en XJ/6 jag hade en gång, hade någon skurit upp trösklarna på insidan under mattorna och gjort praktiska förvaringsfack. Och om man lyfte ur tankarna, så fanns det ett fack med tätslutande lock, som låstes med en stor vingmutter! Men allt knark var borta. |
|
På 540'n hittade jag ett tyskt mätinstrument och några godispapper under framstolen, samt en gammal chocolate chip cookie intryckt i baksätet, tur man har buffellskinn så att det inte gjort någon skada :D MVH E38B!2 |
|
|
Hittade en död fågel i mammas bil för ett tiotal år sedan efter att det stunkit fan i bilen under ett halvår. Inte så bilrelaterat men när jag bytte kylskåp hittade jag en tjejs dagbok där bland annat det fanns en lista på ungefär 20 stycken buksvågrar :-D Ska leta jointar i mussen ikväll ;-) (nyimport). |
|
|
När kompisen smällde mit V40 T4 till döden var i bakluckan 4st 17" fälgar med däck, samt en TI graf-räknare under förarstolen:) Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.