|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Träffas på Växjö stortorg förslagsvis. Kika lite, snacka... Cruising city, Evedal, Hissö + förslag sen... Antingen 7/5 eller efter emmaboda 21/5 då det endå är lite mer bilar i rörelse kanske!? Anmäl intresse, datum och förslag på övriga aktiviteter. /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk | |
|
Jag dyker gärna upp 7maj om det blir endel som kommer!! |
|
| Är vädret fint så kan ni räkna med mig.. men tror de ska bli najs nu i veckan iaf!! | |
|
lägger min röst på 21/5 (emmaboda) då det förhoppningvis är lite mer BMW bilar runt växjö trakten som luftas... passar perfekt på hemvägen från emmaboda ! Clubsport Länk |
|
|
>-Foffe-, vilket datum? =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| båda funkar för mig =O) | |
|
Oki verkar ju inte vara ngt jättetryck för den 7/5!? Det är typ jag (M3), tjejen (318) och Bmwtjejen (323). 3 bilar(!). Om inga hakar på här snart får vi ta den 21:a!? Då är det ju garanterat fler bilar i farten! (Efter en dag på strippen i Emmaboda) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
>-Foffe-, sorry glömde dig! 4 bilar är vi hittils då... Ja vi får se... Det blir 3-serie-träff haha! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Då tackar du alltså nej till att vara ensam med 2 tjejer?!? ;o) Sjöberg |
|
|
ja vad e detta? rädd för flickor? ler... - Kristoffer Med K - |
|
|
Haha ja så kan det ju tolkas... =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| ;) antar att det blir den 21.a då om man ska till emmaboda... | |
GROL |
Jag kommer till emmaboda om det blir då! |
|
Ja då kör vi tydligen på den 21:a verkar det som! Anmäl fortfarande intresse! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
B-O ska du ut å glida något ikväll? jag blev ledig så bara regnet håller sig borta så blir de nog till att dra ut en runda ikväll... kanske ses? - Kristoffer Med K - |
|
|
Attans, det blev inget! Vi får ta det den 21:e men säg till om det blir ngt mer innan! Trevligt! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
jadu de blidde inget för mig heller... precis när ja lämnade växjö påväg mot alvesta ringer dom å säger att jag ska åka å spela i kristianstad och jag ska va där om en timme... så fick lite panik.. så vi får satsa på den 21:a istället =O) - Kristoffer Med K - |
|
|
Ojda det var kort varsel! Kan tänka mig... Jo hoppas bara vi får in lite intresseanmälningar till den 21:e! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Ställer frågan (igen) här direkt till Växjöborna: för sådär 10 år sedan, fanns bakom gamla MECA i växjö en snubbe som blandade till spray, mycket duktig, någon som vet vart han håller till? Finns hans verksamhet kvar? | |
|
Jag hakar nog på den 21:e..... Bor ju numera i stan så räknar med mig... MVH/Danne |
|
|
Näe men va trevligt då blir det iaf 2 m3or =O) - Kristoffer Med K - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.