|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Måste bara berätta, det var så sjukt! Det var en trevlig syn jag fick se vid rödljuset igår. Kom upp en Z8 bredvid. Jag hade mitt fönster lite nere. Det första jag ser när jag kollar åt vänster är ett hundhuvud av modell stor. Sedan fick jag se, det är ju en Z8, men va i... Den kan inte vara friskt som kör hunden i en sådan modell. När han åkte så började hunden gå omkring i bilen. Även om det inte var min bil så sved det till! //Schnitzer | |
| skulle aldrig ha hund i en fin bil speciellt inte i en z8 som är så ovanlig | |
| För en del är pengar inga problem, han kör den säkert året runt också.. | |
|
Happ. Hoppas hunden inte hade några klor :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Olof Ovenholm: Nej precis, men det hade den säkert! Många gubbar brukar ha bilen som bruks och sedan säljer de den och köper nyare. //Schnitzer |
|
| Nice!! | |
| Isåfall ska jag bli gubbe... | |
|
Nån med för mke pengar... // Pantzare |
|
rsarits |
Kan man få för mycket pengar??? |
| Så länge det inte är en galen hund som går loss på inredningen finns det väl inga problem med att ha hund i bilen? | |
|
Helrätt! Klä om säten finns det folk som lever på. I med hunden för satan! :) Finns det något roligare än att se en hund som sticker ut huvudet ur bilen så öronen fladdrar i fartvinden? :) |
|
|
Uttrycket "för mycket pengar" förstår jag mig inte på :D Det är ju hans bil så han gör vad han vill. Synd dock på en så pass ovanlig och fin bil att den ska förstöras. Men vem vet, han kanske hade galon över sätena ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Ni som säger att bilen förstörs av en hund. Vad är det som säger att en bil förstörs av en jycke? Visst, många fäller hår men det finns väl dammsugare i dom flesta hushåll. | |
|
Jag förstår inte heller varför inte hunden ska får åka med i bilen ? När min lilla voffsing ibland åker med mig i bilen, så lägger jag en filt på sätet som skydd. ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
| Samma här. En filt och uppfostran att det är hans plats räcker. | |
| Hundar dreglar o luktar illa. Ju större hund ju mer dregel och illaluktande.. Sätter man sig i en hundbil så känns det direkt på lukten. Skulle aldrig komma på tanken o sätta en hund i en bil i miljonklassen.. | |
|
"hundar dreglar o luktar illa". Det är inte grisar du tänker på ? Min erfarenhet är att hundar luktar så illa som ägaren tillåter den att göra. |
|
| Grisar är faktiskt renliga djur och luktar vad jag vet inget speciellt. De dreglar definitivt inte... Fuktig/våt hund däremot luktar mindre spännande.. och dreglar gör dom definitivt.. Så länge dom inte tuggar på inredningen är det väl OK... men kom inte och säg att det inte känns på lukten när du sätter dig i en hundbil.. | |
|
Vissa hundraser dreglar, det kan inte hjälpas. Min lilla hund (Bichon Frisé) varken dreglar, tuggar på inredningen eller luktar illa .. hon luktar enbart shampoo och tandkräm för det mesta :-)) Hundar luktar inte illa om man sköter om dom, d.v.s : badar dom ofta- borsta pälsen - öronrensning-tandborstning mm. För dom flesta är hundvården mycket viktig, samt en självklarhet. Annars tycker jag inte att man ska ha hund om man inte kan sköta om voffsingen på bästa möjliga sätt. ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Vet inte vad vad du har för hund eller vilka raser du pratar om? Så jag kommer och säger att det inte luktar hund i min bil... Dreglar gör den defintivt inte! Däremot kan jag hålla med om att vissa raser luktar, och ännu mer när dom är blöta. Det förstör dock inte en bil vad jag vet, med sanering kan man få bort den värsta av alla röklukter. Rök är bra mycket värre att få bort än hund. |
|
| Jodå det håller jag allt med om men jag skulle ändå inte sätta en hund i en Z8, även om det ser lite kul ut :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.