AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
5.644

Neon - Bra eller anus?

Sida 4 av 4
Mr_Knight
hehe, ja de va hon ja köpte den av.. gick inte av för hackor nä ;) Ok, måste varit hon som tagit bort den då av nån anledning.. skumt.. Funderade på M3 dörrsidorna.. det var alltså skinn orginal i den eller? du har ingen annan info om bilen bakåt? krockad eller bytt nått som kan va bra att veta

//Martin
jo
371
jocke7718
740 i 6vxl E38-1995
528 i E39 -1996
XC70 D5-2003
Jo det var vanliga skinn sidor i orginal , men dom såg för hemska ut, skinnet hade släppt i limningen.
Det enda jag vet är att bilen var smälld bak, därav dålig lagning i bakbalk där nu rost finns.
Annars var den rätt ok , med tanke på pris.
Jag hade 18" fälgar på den , men dom ville hon inte ha med så dom går på en m3 i umeå nu tror jag.
Ulke
Aanus!
Mr_Knight
hehe.. visste hon om det tjejen där? misstänkte nästan nått sånt.. "jag jobbar ju på försäkringsbolag och jag har kollat upp bilen och sett att den inte varit med om nån olycka" lät det =) du vet inte när och hur allvarligt det var?

//Martin
A_
638
A_Persson
Tesla M3
Skoda Superb
Anus!
Mr_Knight
Har sagt redan tidigare i tråden att neonet för längesen är bortplockat nu! har gått fram att det inte är så himla läckert ;)

//Martin
jo
371
jocke7718
740 i 6vxl E38-1995
528 i E39 -1996
XC70 D5-2003
Bilen var förmodligen "hemmalagad" utan inblandning av försäkringsbolag eller verkstad, därav kunde man ej hitta nån skada i nåt register.
Vet ej när det var gjort ,men när jag köpte bilen var det ganska stora bubblor där , men när jag började slipa så gick det hål direkt.
Zt
399
Ztefan
520dT M-Sport F11 -12
aanus!!!
Xicaxo
snyggt.. men skaffa sidokjolar så ljusena inte syns ;)

You Have Been Tuched By Xicaxo
BMW 530i v8 -93
Kanske snuggt om man har en riskokarbil med 20 kvadratmeter plastdelar på men jag tycker det är mindre snyggt på en riktig bil d.v.s. en BMW.

Kj
41
Kjerling
E21 327 Turbo
Jag tycker då att det är grymt

//Kjerling
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.