|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
Mr_Knight |
Fick ett LEDkitt i julklapp av min flickvän. Det är av modellen att det skiftar i en miljon färger, om man vill. Har monterat detta nu å jäklar va kommentarer man ha fått. Allt från "grymt" till "fjortisåk" Så nu till frågan, ska ja ha kvar det eller ska det upp på hatthyllan? Själv tycker jag det är rätt ballt en mörk sommarnatt =) Min bil: |
|
Anus enlig mig =) Länk |
|
|
Anus. |
|
|
Ja smaken är säkert olika som nu tur är men enligt mig är det ju fruktansvärt likt anus. Men det impar säkert på dom i den låga åldersgruppen skulle jag tro. Jag såg någe liknade på en mope och det säger väl rätt så mycket. |
|
|
Vill man leka The Fast and The Furious så är det säkert jättetrevligt. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Jag tycker det är skit-töntigt. Men jag börjar å andra sidan bli gubbe... Så vem är jag att döma? :) | |
|
Håller med Olof... "Vill man leka The Fast and The Furious så är det säkert jättetrevligt." Jag tycker personligen att det kan passa in på en stylad Jappsare eller dyligt som är i skick, alltså inget vrak som nån hängt på massa plastdelar på. Inte heller på en standard Bimmer. Slutsats bilen ifråga ska vara mycket stylad och fräsch DÅ tycker jag att neon kan vara snyggt. Tar man tex. bilarna i FF så anser ju jag att på många av dom är det snyggt med Neon. Men det är ju inget som jag själv funderar på till min ganska så orginal stylade 328:a. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Enligt mig skall de förpassas till de bakre regionerna. Anders: De är inte lätt :) Innebär det att jag bara har 3 år kvar :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Men wendtan, du var väl inne på lite nya modifikationer på din bil som går åt det hållet.. har jag fel? ;)) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Skaffa en trafo, skruva upp grejorna på en vägg i garaget, på med strömmen. Där hör de hemma, inte på din bil. Sen kan du ju poppa på med lite musik och dansa Disk-Ho hela natten. =) Gubbe med 3 år till godo... Fredrik M |
|
|
Olof: Nu generaliserar du väl kanske liiite :=) Ja har fått en del mail kring detta ämne o bestämt mig för att avstå phosphyre halos ett tag iaf :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan: YES! Förtroendet börjar läkas... ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
Mr_Knight |
okej.. inte så mycket till positiva svar där inte! Finns det överhuvudtaget nån som tycker det ser Ok ut?? //Martin |
_WmB_ |
ser ju ut som en rullande julgran med neon=) |
|
såg en 200SX som blev stoppad utav ett par konstaplar fredagsnatt inne i stan pga neon, man kan som säga att jag njöt av det ;) där har ni min åsikt om neon=fult som stryk ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Nädå, jag kan tycka det är ballt, ibland, bara så länge det passar bilen :) |
|
| Jag håller med Yocal. Det kan vara snyggt om hela bilen har rätt stuk för det. | |
|
Personligen så finns det ingen BMW som gör sig med sådana ljusprylar. Samma gäller lexusljus och herrejössesvingar för 1500kr ur realcars reakorg. Gör det ingen nytta så skippa det anser jag och 'stylar' min bil därefter. Men nu va ju en faktor med i detta fall som omkullkastar allt! Har man fått det av flickvännen så är det bara att montera på och låta vara på :) MVH Johan - www.compello.se |
|
|
USÄKTA MEJ OM JAG TYDLIGEN GÅR MOT STRÖMMEN MEN JAG TYCKER DET ÄR SKIT SNYGGT....LÅT DET SITTA PÅ... TROTS ALLT DU FICK DET JU UTAV FLICKVÄNNEN...OM JAG VAR DIN FLICKVÄN OCH HADE KÖP NEONLJUS OCH DU HADE PACKAT UPP DET OCH SÄTTIT PÅ DET...SEN TAR DU BORT DET PÅ GRUND AV VAD ALLA ANDRA TYCKER....SÅ SKULLE JAG BLI LEDSEN...MEN STRUNTA I VAD ALLA ANDRA TYCKER DET ÄR DITT VAL .BARA DITT VAL...IBLAND MÅSTE MAN GÅ MOT STRÖMMEN ANNARS SKULLE ALLA BILAR SE EXAKT LIKADANA UT... ///325/// |
|
|
Capslock sitter till vänster på tangentbordet. Använd den är du snäll. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Sanslöst fult. Plocka bort . | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.