|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Men hallååå! Ge upp grabbar! Tycker ni det är vackert att rulla omkring med julgranar på nätterna eller!? Eller är ni 2fast2furios sjuka? |
|
Mr M3 |
anser att det är upp till var och en vad de vill montera på sin bil.neon eller vad som. att som tex.snacka skit eller reta någon för vad han har på sin bil är rena dagis betendet. har fått en del komentarer om min bil ochså men så länge jag betalar den och de delar som sitter på den så bestämmer jag vad som är snyggt eller inte. om herr öberg inte tycker om bilar med neon så får du väl blunda när du ser dom eller inte bry dig helt enkelt. street/stripp bmw M3 |
|
vill du ha det så sätt på det. jag har neon på min e30. tycker det är snygg så därför har jag det. låta andra säga va de vill. upp till den som äger bilen vad som ska sättas på den. • BMW • Team PuffSpin Racing • ♥ BMW - Körlek vid första bakvagnskastet ♥ |
|
Carl Adam Andersén |
Jag och några var på väg till krogen i lördags och såg en moped med neon i hjulen, vi började asgarva och fick ett finger tillbaka av föraren. Funkar väll om man e 15 bast... Renovering av en M535, E28styling och annan E28 information Länk |
|
:-D M/Alpina-träff i Skåne 4 juni Länk |
|
| Det är klart att han får ha vad han vill på bilen, men han frågade ju faktiskt efter folks åsikter. Själv så tycker jag att det är rätt så anus... | |
Mr_Knight |
Håller med mr_m3 som för övrigt nog har haft det vettigaste inlägget i denna tråd så långt! Vill för övrigt meddela alla att kittet ligger på hyllan nu! Inte för utseendets skull, utan för att jag vill kunna parkera i stadens parkeringshus! ;) Kom helt sonika inte in pga bilens höjd.. Tycker fortfarande att det är en ball effekt vid Rätt tillfälle på rätt bil. //Martin |
| Anus! | |
|
Om du själv gillar det, behåll. Om du inte gillar det, plocka bort, även om det skulle betyda världskrig hemma. Är hon rätt tjej överlever ni det. Själv skulle jag inte montera neon under bilen. Möjligen på en vit Hummer med bling-blingfront och kromfälgar. |
|
Mr_Knight |
Öh.. nån som läste vad ja skrev? //Martin |
|
ANUS. tycker jag men på japsare kan det vara snyggt. Mvh/ Danne |
|
| Hej. Du kan skatta dig lycklig ruskit snygg bil. hur mycker fick du betala för den? | |
|
tycke neon e as fint ha d själv på min cabbe... som sagt tycke d e upp till dig vad du ska ha o inte ha ja gillar d skarpt mvh micke |
|
Mr_Knight |
Tack danne och beemer_månsson! Den är ev till salu inom en snar framtid.. //Martin |
|
Mr Knight ....hehe , din bil ägde jag för några år sen. Kul o se den rullar fortfarande! Klonkar den i bakvagnen fortfarande? //Jocke Guldstadens Billackering AB |
|
| Tror förresten det var den bilen jag hade neon på rn gång i tiden... | |
Mr_Knight |
nä? fasen va kul! det är tyst å fint i bakvagnen nu! hur länge ägde du den.. skulle va kul å veta lite info, vad som helst! =) skicka gärna ett mail (marre_knight@hotmail.com) skulle vara skitkul! //Martin |
|
Köpte den nere i göteborg av privatperson, måste ha varit kring 2002 när jag kom hem for topppackningen så fick byta den. Monterade ögonlock,M3-dörrsidor o speglar, lackade om bakskärmarna o bakplåten. Minns den var ganska rostig på bakplåten? Ser det ok nu? //jocke |
|
Mr_Knight |
ja, bakplåten är en sorgehistoria.. när jag köpte den av en tjej hade även hon lämnat in bilen för rostlagning på bakplåten.. och nu är det tyvärr dax igen då det tydligen inte blev så bra lagat! hur illa är det under då? hur mkt hade den rullat ungefär när du hade den? vet du nått om varför det saknas inredning i bagaget? //Martin |
|
Jag sålde bilen till en tjej från övik tror jag det var.. minns inte men hon var en riktig pudding :) Jag minns det var tattar-lagat redan då jag köpte den. Jag slipade bort så gott det gick och grundade o lackade. Såg bra ut då jag sålde bilen iallafall, men det blossade väl upp senare då. Minns ej mil. Inredningen fanns där när jag hade den. tror jag.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.