|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Skit i vad dem andra tycker, Om du är glad med bilen som det är det spelar inget roll vad dem andra tycker, det är ju din bil så. Personligen tycker att en original M5 3,6 är skit ful med gula blinkers och turbinfälgar, fulare finns inte... MVH Mauricio |
|
|
hall112: Jag har tagit av de vita blinkers som satt på min och satt på oranga. Då är vi i alla fall två idioter :) //Schnitzer |
|
Gemini__ |
M-power: Givetvis måste du förstå att din bil inte faller alla i smaken. Jag tycker inte den är vacker, men respekterar att du tycker det. Inget konstigt i det. Du ska inte sluta åka på träffar bra för att vissa tykcer den är ful. Stkit i det., det är din bil. Mvh: Thomas |
|
Schnitzer: jag har aldrig haft vita på min:) Micke K. Länk |
|
|
Kan inte förstå vad som gick fel från födseln på vissa personer på detta forum... Det är ju bara så j*vla onödigt att säga nåt i stil med "fa*n vilken ful bil du har" osv... Jag ger iaf tummen upp för M-power som vågar modifera sin M5:a! Stå på dig som sagt! Har själv modiferat min M5:a... Vita blinkers, klarglas, 19", tonade rutor, moddad org-front osv osv... Tycker bara det är kul att se stylade bilar! Roligt o se hur andra har gjort o vad dom har för idéer osv. Tycker istället att ni original-freaks ska vara tacksam för alla stylade bilar som rullar ute på våra vägar. För troligtvis kommer era bilar stiga ännu mer i värde en vacker dag mycket tack vare oss "idioter" som vågar bygga om bilarna! Med andra ord, sluta upp med skitsnacket och beröm killen för att han vågar!! |
|
|
Laguna: med dina ord kan vi avsluta denna tråd:) Micke K. Länk |
|
|
de e snyggast me vita blinkers gult e fult M5 THE REAL POWER |
|
|
Någonsin hört talas om konstruktiv kritik? Alla har väl rätt att tycka mer eller mindre om en bil men för allas trivsel på ett forum hade det inte skadat om man tänkte efter lite extra innan man bestämmer sig för att skriva ett inlägg. Bilen hade nog fallit mig mer i smaken om det hade suttit ett paket på som riegers gamla till e30. Dom är lite sådär småfula, kantiga men jäkligt benhårda.Sen hurvida bilen är lättsåld eller inte ska väl inte vi spekulera i. Det finns alla sorters människor där ute med olik smak för form och design. Kämpa på och gå alltid din egen väg, att leva i någon annans fotsteg är aldrig någon bra lösning. Lycka till! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.