AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.977

Stackars bil...

Sida 1 av 3
C.
749
C.Svensson
320iT-06 E91

Länk

" tvätta, tvätta, tvätta.... "
Al
382
Alpina B6 2.8
Alpina B6 2.8 -86
Bmw 320 -84
Bmw 530 -88
hehe... såg just den annonsen själv...

tänkte kan inte ta många minuter innan den liggern på autopower som en slagpåse:=)

men jag håller med, inte snyggt på en M5:a.

"ALLT ÄR INTE PÅ RIKTIGT"
ha
853
hall112
BMW 740IA E38 -94
den lär ju inte vara direkt lättsåld.
Al
382
Alpina B6 2.8
Alpina B6 2.8 -86
Bmw 320 -84
Bmw 530 -88
inte med det priset:=)

"ALLT ÄR INTE PÅ RIKTIGT"
C.
749
C.Svensson
320iT-06 E91

Visst hade man dålig smak som "ung". Men det får ju finnas gränser...=)

Gemini__
Det är den som brukar vara med på M5-träffarna i Karlstad, Länk

Mvh:
Thomas
Den har åtminstone vackra fälgar, resten är en definitiv smaksak ;)
C.
749
C.Svensson
320iT-06 E91

Visst, fälgarna är sjyssta. Sedan ska man kanske inte döma. Alla har ju olika smak. Men det är lite synd på en annars fantastisk bil..

Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Shita benny vad smaklöst!!
Skulle inte vilja ta i den med tång!!

Länk
Om det är bra pris vilket det inte verkar vara? så är det väl bara att återställa den till orginalskick för dem som önskar det? Om allt annat är bra dvs kosmetiskt är det ju alltid lättare. Mer jobb om det vore något fel i drivlinan.

Mvh
Ola Thomasson
Alea iacta est, the dice is rolled
hampe m3
även fast vi kanske tycker att den är smaklöst stylad, så måste vi tänka på att han som äger bilen förmodligen tyckere sin bil e riktigt fin, vem vet han kanske har modifierat den precis så som han vill, så som han länge drömt om att kunna göra..

Tycker inte den va stillig för 5öre, men ändå så tycker jag att det är värre m mäniskor som drar på ngt hem krökt stup rör, kapar fjädrar, köperer nya reserv delar på micro mm

alla har ju trots allt olika smak, är väll bara att hoppas att han inte befiner sig på detta forum, kan inte va kul att läsa allt detta :)
'
mvh
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Den bilen var med på den senaste M5-träffen i Karlstad.
Bilens växellåda diskuterades bl.a här Länk så ägaren finns nog på forumet :)

-M5 E34 Limousine register Länk
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Fungerande länk: Länk
Varför finns det ingen redigeringsfunktion på det här forumet? Borde gå att modda inlägget åtminstone de efterföljande fem minuterna, så man kan korrigera stavfel och liknande.

-M5 E34 Limousine register Länk
Visa användare
58
Mpower
M5-89
Ja ägaren finns här Å här är jag,,kul att ni gillar min BIL....................................
Man bör respektera allas individuella preferenser, det är trots allt dessa som gör oss till vad vi är.

Det finns säkert människor som tycker att Mpowers' bil är den snyggaste E34an på jorden, men det är naturligt att dessa inte återfinns på ett forum fullt med "originalbögar" :)

MVH,
E38B12
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Mpower: Men varför ska du sälja? Du måste ju fortsätta att komma på våra M5-E34-träffar i Karlstad? Eller ska du ha en annan M5 eller annat märke?

//Schnitzer

ha
853
hall112
BMW 740IA E38 -94
för 5-6 år sedan hade jag tyckt att bilen varit asfräck, men har växt ifrån det hela med syling. Oftst så är det nog bara yngre som uppskattar stylingen på denna bil.
Visa användare
236
m5 micke
m5 -93
320 touring-89
den va verkiligen ful

M5 THE REAL POWER
C.
749
C.Svensson
320iT-06 E91

>>hall112
Det är precis som du säger, för 10 år sedan så körde en annan runt i en toksänkt volvo 240 GLT med fullt kjolpaket, 17" hjul, helt tonad runt om och helröda bakljus mm mm mm.... Skulle inte sätta min bak i den bilen nu...:)

>>Mpower
Du får säkert sålt din bil till någon som gillar samma typ av styling, det är bara jag som inte har samma smak. det är säkert en helt okej bil. Jag ber om ursäkt om du tagit illa upp. Men jag antar att du skiter i vad jag/vi "gamlingar" tycker, det hade jag i alla fall gjort om jag var du...:)
Lycka till med försäljningen!!

Visa användare
58
Mpower
M5-89
Hade tänkt å sticka till stockholm på träff i hälgen men jag skiter i det nu,,va ska man göra där när alla tycker bilen är skitful?
Jag är iallafall jävligt nöjd med den men ska köpa mig en bmw cab istället.....
Tack för alla hatmejl
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Mpower: Du kommer väl att fortsätta komma på BMW-träffarna i Karlstad väl? Vad är det för BMW-Cabrio som du ska köpa då? Nyfilken...

//Schnitzer

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.