|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
schnitzer,får se va länge bilen blir kvar Eventuellt 325 cab |
|
Conan99 |
Visst har vi olika smak när det gäller bilar och hur de ska se ut men bara därför behöver man inte hänga ut någon annans bil på forumet. Ganska lågt. Lägg energin på något vettigt och konstruktivt istället. Conan99 |
|
Mpower: Men om du har kvar M5:an så hoppas jag att du kommer till M5-träffarna och BMW-träffarna som är efteråt. Typiskt nog så kommer jag inte hem från Tyskland förrän i mitten av juli. Då hoppas jag på träffar! //Schnitzer |
|
| Ännu en löjlig Jante-tråd, för att ge frågan sina rätta proportioner rekommenderas följande länk, Länk . | |
|
Birka: :D Micke K. Länk |
|
|
Birka: Denna var ju fet! :) Länk "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
|
HAHA... bara i japan:=) diggar alla skorstenar! "ALLT ÄR INTE PÅ RIKTIGT" |
|
| Mpower: Har folk inget vettigare att fylla sina liv med än att klaga på din bil så låt dom göra det, mest tragiskt för dom själva tycker jag. Huvudsaken är att du SJÄLV tycker om den. | |
|
Vuxet eller moget att hänga ut någon annans bil och sen svara med hur ful den är. En m5 original blir ju bara en i mängden av alla som finns i sverige och sticker inte ut något särskilt längre ju. Sen är jag själv inte så mycket för styling, men skulle ändå inte skita ner någon annans bil, speciellt inte om ägaren sitter och läser här. Men smaken är ju som baken!!!!!!!!!!!! |
|
|
Tycker ochså att det e J-ligt dålig stil att hänga ut någons fordon på ett negativt sätt :( Vad fan kommer härnäst...bedömning utav flickvännerna?? Alla har inte samma smak, Tur är det!! Väx upp nu! |
|
kombilappis |
Mpower: COOLT.. stå på dig. att det ska vara så svårt med att låta folk vara ? vill man styla så är det väl upp till var å en ?? dom riktiga freakerserna här lär ju gråta blod när jag erkänner att jag körde med min m3a i vintras.. nåt så in i helvete skoj har jag aldrig haft.. lite svårt å få fäste med blanka 235or bara.. om man har en åsikt , om styling , skick , däckval , fälgar , färgval mm kan man väl för vänlighetens skull hålla det för sig själv ? vi är ju trots allt grabbar som har valt bmw för att det är kul å åka.. kul å känna draget... man kan inte mer än älska en bmw.. En sak till.. hade det suttit samma atteraljer på en japanare så hade ni inte sagt nåt tror jag.. bara kul att nån vågar styla upp en m5a. lagom är alltid bäst.. HA nu en trevlig valborg på er.. för det ska jag :)) |
Njuren |
sicka kukar ni e o skriver så,ni fattar väl att killen förmodligen hänger på forumet när han lägger ut sin annons här. Sikken dåilig stil, detta ska vara sveriges bästa forum för bilintresserade!Klart, vissa kan nog inte hjälpa det,mobbade i ung ålder, inga kompisar, snygg bil men fula själva.... Rena lynchstämningen för fan. BMW - i nöd och lust? |
| Håller med Njuren. | |
Conan99 |
m5 micke: "den var verkligen ful". Du har inte skrivit många vettiga inlägg hittills och ingen skulle sakna dig på forumet heller för den delen. Kliv ur din egen kropp och begrunda dig själv ett tag istället. Meningen måste väl ändå vara att forumet är en plats för BMW intresserade människor där vi kan hjälpas åt med allt mellan himmel och jord vad gäller våra bilar, att ventilera olika ideer och tips, diskutera bilträffar plus mycket mer. INTE att skapa en kass stämning genom att börja kritisera varandras bilar. Att vara lite finkänslig när det gäller andras bilar hör väl till vett och etikett, alla bilar har ju en ägare(nästan). Man ska givetvis få säga sin åsikt men inte genom att såga sönder någon annans bil totalt när ägaren befinner sig på samma forum. Conan99 |
|
Tackar för vissa av ers stöd! Man trodde ju att alla bmw folk va bra folk,men ack vad fel jag hade... Men jag bryr mig inte, |
|
|
Mpower>Så man kan ha dragkrok på M5 bilarna det visste jag inte,rätar dragkroken inte ut sig när man drar på med en stor husvagn på släp? /dutta :) |
|
|
Ush!! För mig är det helt obegripligt vad som rör sig i skallen på en människa som vanställer en bil på det viset! Men det är ju naturligtvis upp till var och en,skulle gissa på att bilen är i princip osäljbar. Nä bilar som BMW:s M modeller skall givetvis vara i orginalskick! Just real M-power |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Mpower: Stå på dig, jag tänkte ägna helgen åt att kritisera dom som har kritiserat din bil. ja allt från fälgar till inredning...Tyvärr är det många som har kristiserat din bil som inte ens har bilder på sina egna bilar. man kan ju undra varför?? Simon_76: upp till bevis, ingen bmw har du inte råd eller? Ni andra so fort det komer en bild så kommenterar jag, och jag kommer inte vara snäll.. mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
jag tror inte att kritiken här är riktad direkt mot "Mpower" utan folk säger bara vad de tycker om hans bil. Klart att en sytlad bil är skitsnygg för vissa, men ser ut som kriget för andra som är "original freeks". tycker inte han ska ta illa upp för kritiken. Smaken är som baken. Bara du själv tycker om bilen och inte minst köparen så vem f*n bryr sig. Själv vill jag ha en original M5:a pga. att det knappt finns några så jag tycker att man stickr ut om man har en originalare. Men det finns ju även folk som tycker jag är en idiot som kör med tex oranga blinkers + turbinfälgar, men var bryr jag mig om det. |
|
HV-71 |
Mpower. Jag tycker kanke inte att bilen är den snyggaste jag sett, men smaken är olika. Tycker dock att du ska vara stolt över den då det inte är alla som har möjlighet att köra M5:a. Och du smaken är som sagt delad så stå på dig och håll hakan högt. Det är känslan inte farten! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.