AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.127

Kan nån hjälpa mig att värdera en z3m?

Sida 2 av 2
Haha,

Jag tycker att en sportbil SKA vara silvrig och jag kommer bara köpa silvriga bilar i framtiden. Tycker det är klockrent.

Men smaken är som baken, dvs delad!
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Kommer inte alltid hålla mig till silvriga bilar men min Z3 köpte jag i silver för den är skitläcker i den färgen.

Det är ganska välkänt att man döljer "runda" former genom att klä sig i svart........ och att ljusare färger framhäver dom..
An
779
Anders Olsson
M Coupe 99:a
Fredrik: Tycker du verkligen så, allvarligt?

Z MMM Coupe
Lite offtopic, men när vi ändå pratar färger.. Skall införskaffa en SVART Mcoupe, frågan är om interiören. Svart eller vulgoröd (motorjournalens beskrivning ;-) )? Smaksak, självklart, men vid ev försäljning vad är mest gångbart? Mvh // Månsson
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Svart/svart klart snyggast. Den röda är lite galon-stövel ;)

Ny hemsa, i betastadie:
Länk
z3
91
z3cab
Z3 m-roadster -97
BMW 325 i Coupé -93, långloppsbil
BMW 325 Coupé -95
Min förra var svart, har bytt till silver nu, tycker formerna syns mycket mer nu än tidigare.
Sen till ämnet, varför chansa och köpa något man är osäker på, det saknas inte bilar på marknaden...
Anders, jepp!

En svart eller röd Z3 Coupe eller Roadster är bland det vackraste som finns i mina ögon. Även Maria Mårdh's förra bil, en Boston grön 3.0'a var så sagolikt vacker. Får inte alls de känslorna för en silvrig eller blå bil.

Månsson, jag tror en röd inredning kan vara klockrent i en svart Cuppe.
Har sett lite olika kombinationer, de snyggaste enligt mig är de med mest svart och
endast röda detaljer, har sett tvärtom vilket jag tyckte såg väl 50 tal ut.

Fredrik M
Fredrik M, jag menade den med röda detaljer. Är inte helt hundra än på vad jag föredrar..
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Jag skulle tagit den med bicolor röda detaljer. Ser jävligt fräckt ut mot svart lack trots jag som tidigare nämnt inte är så förtjust i svart just på Z3.
Det finns 3 färger som jag gillar, Estorilblå, Svart, Silver. Andra färger går inte hem lika mycket hos mig.
Antingen silver med svart inredning.
Eller svart med rödsvart bicolor.
Sett att Z3orna börjar titta ut nu :)

// Pantzare
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.