|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
BILTRÄFF & CRUISING ---------------------------------------- eXtreme-carZ (träff o cruising) --------------------------------------- Tid: 17.00 Datum: 7 Maj 2005 (7/5-05) Plats: ICA Maxi (GÄVLE) ------------------------------------- Bilträff för alla bilar! Alla är välkommna! Blir säkert nå nattliga aktiviteter också =) Mer info på www.extreme-carz.com 2005-04-21 10:04:56 M.E | |
|
Jag ska försöka och komma, men "raggar rundan" hoppar jag över. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Ja det blir nog grymt!)=) M.E |
|
| Soft, I´m ON! | |
|
e på ja me Länk |
|
|
blue 325 Jäkla fin bil du hade=) Länk: Länk |
|
| blue: har sett din bil utanför jobbet hehe. fast det var iofs förra sommaren | |
|
Låter trevligt=) Men kommer nog med Evon... /// Nicke 400nm - There is NO substitute! |
|
|
Nike_Boy Låter kanon det ta me alla du känner å dyk upp=) M.E |
|
|
mAnGe-9: tackar din va j..ligt snygg den med, ska bli kul o kolla närmare på så kanske jag får lite idéer hur jag ska fortsätta styla min=). Länk |
|
|
blue 325 Är Jäkligt svag för den där blåa färgen tycker den är tok snygg! har haft en cupe me den färgen men det var bara en 325 tyvär! Tack=) ja vist det är bara å hojta till om du ser mig! Ska försöka tvätta bilen i gävle innan träffen för innan ja kommer dit från falun har den hunnit blivit tok skitig det som är nackdelen med svarta bilar! vet du nånstans i gävle man kan tvätta?? M.E |
|
|
OKQ8 Andersberg är det närmaste stället du kan tvätta bilen. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Abbe! Thanks då får det bli en sväng förbi där före=)) M.E |
|
|
Tvättahallen i Andersberg är väl inte den bästa finns bara en plats utan lift. och den platsen ligger precis innanför porten. sen så vill jag nog ge en liten varning för liftarna fast man inte har en jätte lågbil.. jag fick en lösfront på 323an på vägen ner. så jag tvättar då inte nå mer på ok i Andersberg. Ok/Q8 på Brynäs är tvätthallen mycket bättre enligt mitt tycke. Och inte alls lika trång och bökig som Andersberg. Mvh |
|
|
mAnGe-9 jo hade själv en svart m3 cab innan den här, fick tvätta typ varje dag hehe. ja den här blåa färgen vart ja svag för också, mycke därför ja köpte just den här bilen. Om du inte kommer upp på lyftarna i tvätthallarna så kan du höra av dej så fixar ja en tvättplats. Länk |
|
|
Kör man helt rakt med bilen upp och ner från liftarna är det inga problem. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
jag köre med bilen rakt upp och ner. Men det tydligen så hjälpte inte det eftersom platerna på ner väg åkte upp hakade i fronten. Jag berättare bara min erfarenhet av liftarna i A-berget. Och 323an är inte speciellt låg i fram. Ha en Trevlig dag ;) |
|
|
Det finns lösa plankor som man kan lägga under de, då blir det mindre vinkel på de, då fastnar de inte. Jag känner en som sabbade sin M3 E30 front på de lyftarna! Undrar vem det var? :-) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| Hoppas solen tittar fram nu tills lördag=) | |
| GLÖM INTE TRÄFF I MORGON!!! =) | |
|
Polarn o jag kommer i varsin storbumse:) Mvh/Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.